Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoera vrouwtje_50 (peet) gaat weer naar school

Advertise here!!

Citeren23.03.20100 likes
Lieve schat ik ben blij en heel erg trots op jou ,omdat je de toestemming hebt gekregen om in september weer de schoolbanken in te duiken voor verzorgende 3 I.G wat je graag wilt gaan halen .

Maar je niet gek want ik sta volledig achter jou en zal je met alles steunen.

Ps als je iemand nodig hebt om op te oefenen speel ik die ook wel hoor hihi

dikke kussssss mijn allerliefste mupke
Citeren23.03.20100 likes
Lieve Peet

Ik wens je alle succes toe met het behalen van verzorgende I.G en ik weet dat je het kunt

Hele dikke kuss van je chatlover
Citeren23.03.20100 likes
Peet lieverd

Gaaf ik zei toch al dat jij die persoon zou worden die dat dit jaar mocht gaan doen toppie hoor nou Veel succes met de opleiding ik weet dat je het kunt en die ga je ook zeker wel halen

Dikke kussss
Citeren23.03.20100 likes
lieve petra,

wat gaaf zeg, en ik wens je heel veel succes met het volgen van de opleiding, heb vertrouwen in jezelf, want je kan het, dikke ksu en knuf
Citeren24.03.20100 likes
Peet,

Geweldig dat jij die kans krijgt en tevens met twee handen aangrijpt. Ik wens je super veel suc6 en duim voor je dat je het met goed resultaat afrond!!

Kusssssieee

Advertise here!!

Citeren25.03.20100 likes
hey bedankt voor jullie lieve reacties, ja had dit zelf echt niet verwacht, ging tussen collega en mij, 1 van ons mocht naar school ivm financiele plaatje ,ik dacht echt dat mijn collega het zou worden, maar was echt verbaast dat de keuze op mij was gevallen .
ben er echt super blij mee en ga der zekers voor.

veel liefsss en dikke kussss
Citeren25.03.20100 likes
proficiat peet,

Leuk dat je terug mag gaan leren. Veel succes met je studies en ik duim dat je je studies met een goed resultaat mag afronden. Ik weet dat je het kunt.

kussssssssssssss
o_-

Adverteer hier