|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoe vaak ga je me nog aanraken op plekken die ik niet wil
volgende keer geef ik echt een gil
vaak heb ik je handen al van me afgeslagen
niet doen, hou alsjeblieft op met plagen
jij ziet het als plagen ik zie het als een ongewenste aanraking
blikken die ik opving
ik heb er geen woorden voor
het houd niet op het gaat de hele tijd door
er is maar 1 oplossing, maar die zou nooit worden vervuld
ik weet niet hou lang ik dit nog duld
vandaag mischien volgende week, ik weet het nog niet
maar dan denk ik niet dat je me nog ziet
er zullen dan vragen zijn veel vragen
hoe ga je het dan uitleggen zat haar allen maar te plagen
met jou vingers en handen mijn borsten aanrkaen of met opzet er tegen aan knallen
je zal diep vallen
doe het alsjeblieft niet weer
het wordt tijd dat je het af leerd |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou zeg anoniem,
ik denk dat ik weet wie je bedoeld, gaat dit nog steeds door?
maak er werk van, en laat hem afgaan als een gieter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jij kunt het, je weet wat ik bedoel.
cats. |
Anonymous Undefined 65739 berichten jeetje anoniem
cats heeft gelijk
maak er werk van meid
sterkte ermee
groetjes marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve anoniem
maak het bekend laat die gene idd maar in die diepe put vallen veel sterkte lieve meid ik ben er voor je als nodig is groetjes shirley kussssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten danje allen maar het is niet de gene wie je denkt cats!!!
maar ik heb nu wel verschikkelijk veel spijt dat ik het hier heb neergeset, want weetje dit gaat al 6 jaar sow en in de tijd heb ik zo vaak het gevoel gehad ik moet het iemand seggen maar dan was er niemand en ut laatste jaar dat ik duz ook internet heb heb ik ook vaak het gevoel gehad ik moet het iemand seggen, maar dan zat ik nie op de computer, nou gisteren dus wel ik moest het kwijt en aangesien ik op de pc zat deed ik dat hier!! wat agteraf heel dom is , hoe heb ik soiets in het forum kunnen setten?? sodat iedereen het kan lesen?? ik vind dat nu heel dom van meself , maar kan daur niks meer aan veranderen...
kus anoniem! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey anoniem
weet niet precies waar het over gaat, maar als het nodig is kan je op me rekenen he.
Als je het uit het forum wil hebben, kan Denre dat wel regelen lijkt me, dus zou het gewoon vragen
groetjes |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou anoniem vind niet dat het dom is hoor,
miss voel je je nu beetje beter
kijk maar wat je doet
groetjes marie |
vrolijke noot Undefined 319 berichten NIEMAND heeft jou aan te raken als jij dit NIET wil.
kan iemand zich niet inhouden dan moet hij ook maar de consequenties aanvaarden.......!!!!
En zeer zeker ben je niet dom geweest om het hier neer te zetten, lucht je hartje........en onderneem actie tegen zo iemand !!!
lieve groetjes van nootje... |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja, het is beter om het van je af te schijven of praten dan dat je alles opkropt...
als er iets is, ik ben er voor je en wil je helpen. je weet me wel te vinden denk ik..
veel sterkte.. |
Waters Undefined 587 berichten Heel moeilijk dit,
Het hier neer zetten, in een opwelling misschien, en er later spijt van krijgen..
tja.. dat is heel begrijpelijk, maar toch jammer dat je er spijt van hebt.
Uiteraard is dit een misdaad en is een zaak voor de politie, maar neem die stap maar eens he?
Lichamelijke en ook geestelijke mishandeling is toch een erg vaag gebied.
Zijn meestal mensen die toch wel dichtbij staan.
Ik weet niet of je dit begrijpt, maar een goede oplossing is ophouden met een slachtoffer te zijn en je slachtoffer te voelen.
Dus sterk, duidelijk en zelfverzekerd zijn, geef maar een fikse trap terug of schreeuw heel hard BRAND.. of zo. |
|