Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

hoe maak ik de perfecte sara pop???

Advertise here!!

Citeren19.04.20070 likes
nou op koninginnendag wordt mijn mama 50!!!!
nu gaanme oduers vanaf morgen un week op vakantie en dat vond me vader een perfecte manier om eronderuit te komen te helpen met ook maa rits voor sun vrouw dur 50 ste verjaardag te doen!

maargoed sara maken vind i kwel leuk!

nu heb ik natuurlijk toen me papa 50werd al een abraham meoten maken maar das al wer so lang terug dat i kniet meer weet hoe!

en wil nu egt de perfecte pop maken!( levensgroot natuurlijk)

iemand nog tips ervoor?
alles is welkom!

kuss kirsten
Citeren19.04.20070 likes
Wat dacht je van stro? Maar je woont in de stad dus waarschijnlijk ken je dat niet. Ehm oude kussen, planken, oude omapanty voor het hoofd, ballon voor het hoofd eh......mocht er nog wat binnenschieten laat ik het wel weten.
Citeren19.04.20070 likes
oude kleding nemen die vul je idd wat nilis zegt op met oude lappen oid broekspijpen dicht binden en zo ook met een leuke blouse ofzo een sara masker kan in feest en fopwinkels kopen voor soort gelijk los haar om een beetje het haar het zelfde te maken wat je ma heb dit kan je krijgen bij pipoos doe sokken (oude)over die dichtgebonden broekspijpen vul schoenen op met krant tot dat die been er in kan als dit past smeer je de kranten en sok met lijm in en duw de voet er in succes
Citeren19.04.20070 likes
ah dis al veel, dankullie wel!!!!!!!!!!!!!!!
hier heb ik heel veel aan!!!

dikke kusss kirsten
Citeren15.05.20070 likes
hihihi ok inmiddels al paar weekies terug maar het eindresultaat tog amar ff laten sien, van net de avond ervoor wat in elkaar flansen whahaha!
echt ik met super veel iedeeén helaas ben ik in het uitwerken niet zo goed en is het dan ook echt te sien dat k het heb gemaakt ahahah!
maar ik kon er wel lol mee hebben, vooral toen eerst het hooft knapte en i keen nieuw hooft maakte en die vervolgenswegvloog heheh!



en nu me chocolade taart die ik had gemaakt hahaha!
die wel gelukt was...




kuss kirsten

Advertise here!!

Citeren15.05.20070 likes
hey leuk gedaan kirsten
Citeren21.12.20110 likes
happy, kijk eens naar de datum, dat was 4 jaar geleden maar wel een goede tip
Citeren22.12.20110 likes
en reclame dus maar verwijderd!

happy als je een doorverwezen link wil oid(reclame banner) kan je mailen naar webmaster@kletsen.com

MVG shirley


we kletsen.com
Citeren22.12.20110 likes
shirley, dat is ook zo

Adverteer hier