Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

hoe het nu gaat

2

Advertise here!!

Citeren06.04.20080 likes
ha kirsten maar dat is leuke thuiskomst voor mij dat je bericht op forum plaatst kaart uit berlijn zal je van de week wel ontvangen en kop op je komt waar je wezen wilt knuffffffff Visser
Citeren06.04.20080 likes
Hoi Kirsten,

Zal ook eens weer wat van me laten horen. Jij bent toch de persoon die me door die lange schooldagen heen hebt geholpen . Zelfs als we maar met z'n tweeen waren, bleef je nog.
Ben blij om te lezen dat het weer de goede kant met je opgaat en ik hoop dat je die tijd voor goed achter je kan laten. Ik wens je nog veel sterkte voor in de toekomst. En ik weet zeker dat het goed met je komt, want je bent echt een geweldige meid, die met steun van de juiste mensen om je heen er echt wel bovenop komt.

Dikke kus,

Nilis
Citeren06.04.20080 likes
he kirsten gelukkig is het goed met je
hopelijk spreken we je weer gauw
kus stefboy
Citeren06.04.20080 likes
lieve Jolanda,

Wat fijn om weer een berichtje van je te lezen,je bent immmers altijd in mijn gedachten gebleven en ik heb nog vaak op je site gekeken.Ik heb me veel heel veel zorgen om je gemaakt maar het is nog een lange weg maar ben heel blij om te lezen dat je stukje bij beetje vooruit gaat en misschien komt jou passie,het sporten ook wel weer terug,ik heb je enorm gemist lieve Jolanda en ik hoop je snel hier weer te spreken,dikke kussssss.knuff en liefs Bonn
Citeren07.04.20080 likes
wow wat een boel reacties!!!
thanks allemaal!

spreek jullie in de chat wel weer, gesellie!

kus kirsten

Advertise here!!

Citeren07.04.20080 likes
Lieve Jolanda,

Heel veel sterkte meis,kijk wat je nu al bereikt hebt,en je gaat het redden dat voel ik en het engeltje waakt over je,in gedachten ben je bij me,dikke kusss en knufff Bonn hvj als vriendin
2

Adverteer hier