|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi tessem ik vind wemmichje juist een hele mooi naam hoor!
wees er trots op dat je geen standaart naam heb gekregen , maar een naam waarover na is gedacht, dat maakt je bijsonder!
kussssie kirsten! |
Tessem Undefined 2226 berichten Nee zeker niet pffff dat doe je je kind toch niet aan he hahaha
Verkregen van mn oma die heet ook zo  Tess xXx |
Tessem Undefined 2226 berichten Ok Kirsten ik houd ook wel van namen die niet vaak gebruikt worden, maar Wemmichje slaat wel alles hoor. Tis mss niet zo erg als je em een keertje hoort, maar je je zelf ermee moeten voorstellen is minder hoor. Vooral als er steeds om een herhaling van het opnoemen word gevraagd of als je het steeds moet gaan spellen <lol>
Maargoed irl ben ik dus gewoon Emmie en word de naam Wemmichte alleen gebruikt voor officiele dingen ;)
Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten jah, als jij het een verveelende naam vind dan wees er maar blij mee dat je emmie wordt genoemt he, goede oplossing yogh?!
kuss kirsten! |
Tessem Undefined 2226 berichten Klopt ikke en de rest helemaal tevreden  Tess xXx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Jaco=......Jaco, of eigenlijk Jacob, maar dat weten maar heeeeeeeel weinig mensen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zuur,is Henk....maar jullie mogen mijnheer zeggen .
|
henk hahhahah nou blijf je wel zuur noemen hoor als je het niet erg vind
gr mram |
kip31 Undefined 680 berichten |
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahaha dan zeg ik: meneer zuur ::smirk
kussss mama xxxxx
die ontzettend moe is
|
|