Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

hoe goed ben jij????

1

Advertise here!!

Citeren09.01.20070 likes
vertel maar eens hoe goed jij werkelijk bent!!!!!!
Citeren09.01.20070 likes
zonder overdrijven gewoon heel goed
Citeren09.01.20070 likes
met name goed in overdrijven hahahhahaha
Citeren09.01.20070 likes
ah maar dat wisten we al....... nu iets nieuws wat we nog niet wisten
Citeren09.01.20070 likes
Ik ben de goedheid zelve...

Advertise here!!

Citeren09.01.20070 likes
Uhm....van de buitenkant ben ik mss een stoer iemand, met mijn piercings enzo, maar van de binnenkant zit een heel verlegen mannetje, wat niemand kwaad wil doen.

Mensen in mijn omgeving zeggen tegen mij dat ik TE lief ben, en dat ik harder moet worden voor de buitenwereld.
Maar zo zit ik niet in elkaar, gelukkig zou ik haast zeggen, er zijn al genoeg vervelende mensen op deze wereld, en daar wil ik absoluut niet bijhoren!!!

Vind mezelf prima zo, en als iemand mij niet leuk vindt, of een watje (wat ik ook weleens hoor) dan is het jammer, maar helaas...

Ik ga voor niemand veranderen, en ik blijf lekker gewoon een zacht watje

Jaco XXX
Citeren09.01.20070 likes
Ik ben goed in de dingen die ik ken zoals me werk en fotos bewerken ken goed overweg met een pc ben heel erg goed voor me meissie en ik vind zelf dat ik goed ben in darten maar nog nie zo goed als micheal van gerwen of barney oja en niet te vergeten phil Taylor maar ik ben niet goed met ongeduldige mensen,mensen met een overweldigend eigendunk en .....karakter maar ben ook nie perfect gelukkig want er is altijd wel iets op iemand aan te merken perfectie is om naar te streven het kan altijd beter

groetjes gewoondave25
Citeren09.01.20070 likes
Ik doe mijn goed in de wasmachine, komt er meestal erg goed weer uit en dat doet mij erg goed.
Heb ook regelmatig schoon goed aan dus van de buitenkant zit het wel goed.
Over dat andere goed vormt ieder maar zijn eigen mening.
Citeren09.01.20070 likes
GEWOON DE BESTE ....EUMMHH...BEN IDD NI BESCHEIDEN
Citeren09.01.20070 likes
ik ben zeer goed in sjagrijnig zijn ..

1

Adverteer hier