Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

hobby????

1

Advertise here!!

22.10.20050 likes
weet er iemand een leuke hobby? niet dingen sparen, maar om echt te doen. liefst iets dat gewoon thuis kan..
mijn vriend heeft nu zijn aquarium dus die vermaakt zich daarmee.. dan heeft ie niet echt veel tijd meer vor me. of het is de pc of het is het aquarium nu
weet iemand iets leuks te verzinnen voor mij???

kuss bar
22.10.20050 likes
um is chatten hier geen hobby?? of ga teken of een verhaal schrijven ,kaarten maken. Eeen film maken!!! um jah er sijn tog genoeg dingen of niet dan?? of neem self owk een huisdier!!!
nou veel suc6 je vind vast wel wat kusss kirsten!!!
22.10.20050 likes
ja bv 3d kaarten maken,is niet zo moeilijk en leuk.
of sokken breienhahaa
24.10.20050 likes
h? lieve bar !
breien (jaaaaaaaaa, marie !!! ahahah), borduren, haken, puzzelen....
ach ja, ik vind het zelf heeeeeeeeel leuk, maar je moet natuurlijk zelf weten wat je gaat doen !!
groetjes van dodo
25.10.20050 likes
ik heb is zitten denken. ik vond vroeger altijd leuk om te schilderen. van die schilderijtjes en dan moet je de nummers schilderen met de desbetreffende kleur. maar volgens mij is dat nergens meer te krijgen..... jullie een idee??

kuss

Advertise here!!

25.10.20050 likes
um hebben se dat nie bij de pippo ofsow???
anders soe ik ut owk nie weten!1 suc6 met soeken en schrilderen!!!
soentjuh kirsten!
25.10.20050 likes
pippo?? wat is dat???

kussss
25.10.20050 likes
mss dansen (thuis) of yoga (thusi)daar hpe je tog allemaal van die videos dvds van ??
kuzisis
25.10.20050 likes
ik vin dansen namelijk erg leuk van mijn zus geleerd
25.10.20050 likes
Kan je wel vinden in een hobby winkel , Bar, dat schilderen op nummer. heb dat hier ook liggen, maar nog niet aan begonnen, nog geen tijd gehad

1

Adverteer hier