Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

het wordt herfst en ik ga........

3

Advertise here!!

19.09.20050 likes
maaaaaaaaaaaai , witte dat vind iknu echt een denderend idee, warm bad, goei boek en als we daar nu eens een gezellig etentje bij kaarslicht aan toevoegen? Wat denk je darvan?

Iceke
19.09.20050 likes
jah wa sal ik in de kou en regen gaan doen??? nou meestal als het regent heb ik opeens behoefde om buiten te sij of als het oud is en is het somer wil ik binne sijn! ik ben raar! maar jah wa sal ik gaan doen dan he?? lekkr binne sporten enne naar vrienden gaa natuurluk he lekkr urenlang kletsen en lage!!! en met ijs lekkr op de sloten schaatsen haahha!! en met sneeuw sneeuwballen gevegt!!!! hihi!!!
en verder jah is eigenluk weinig verschil met de somer denk ik tog! want jah buiten swemmen doek dan nie sow gauw/1 hoewel ik wel bijna elke winter in het water val!! hihi beetje koud he maar ag!!! nou enne verder um..... naar me vriendje gaan als ik die dan heb!!! hihihi!!! jah sorry mensen ik sit hier beetje lang onsin verhaal op te hangen maar ag je moe wat he!! ha nu weet ik ut als het koud is ga ik hier onsin vertellen hihi!!! hopen jullie seker dat ut weer snel somer sal worden he !! hahahaha!
ok ik sal jullie nie meer lastig vallen met mijn onsie haha!!
doeg dikke kusss en heel veel knuffeltjes om ut weer un beetje goe te make!!!
liefs,
kirsten!
20.09.20050 likes
hahahahhaha kirsten, moet ook wel eens kunnen lekker onzin eruit gooien. Als jij daar zin in hebt doe je dat toch gewoon !!!!
catsie kussssssssssss
20.09.20050 likes
ja cats
ben ik mee eens
kusss en knuffel terug kirsten je klets maar een end weg groetjes shirley
3

Adverteer hier