02.02.20070 likes
Ken mn kont nie keren of het is weer zover he... 

Advertise here!! |
02.02.20070 likes Ken mn kont nie keren of het is weer zover he... ![]() ![]() |
02.02.20070 likes ja snuf, kom eens optreden hier ![]() kusssss kip |
02.02.20070 likes Grieken in de ban van 'genezende' olijfbladeren
vrijdag 2 februari 2007 15:05 Een televisie-uitzending waarin genezende krachten aan bladeren van de olijfboom worden toegeschreven heeft voor een ware gekte in Griekenland gezorgd, met al één dodelijk slachtoffer als gevolg. De bladeren van de olijfboom werden nooit geconsumeerd Griekse media berichten uitgebreid over de vermeende 'wonderbaarlijke krachten' van de bladeren. De olijfbladeren, die eerder nooit werden geconsumeerd, zouden bijvoorbeeld het cholesterolgehalte omlaag brengen. Keukenmachine De bladeren zouden zelfs kanker genezen: een bejaard Grieks echtpaar verklaarde op de nationale televisie kanker te hebben overwonnen, omdat ze al jaren op de bladeren kauwen. Verschillende Griekse kankerpatiënten zijn al met hun medicijnen gestopt, en geven de voorkeur aan de bladeren. Televisieshows laten zien hoe je de bladeren gewoon in de keukenmachine kunt stoppen, waarna je een 'dik, groen en enigszins zurig drankje' krijgt. Overal duiken recepten op waarin de bladeren verwerkt kunnen worden. Inmiddels is een enorme vraag naar de dure bladeren ontstaan, die supermarkten en kruideniers nauwelijks aankunnen. Olijfbomen in de openbare ruimte worden stiekem door stropers gestript. Dodelijke slachtoffer Deze week is het eerste dodelijke slachtoffer gevallen. Twee broers kregen ruzie over de vraag of ze het drankje wel of niet aan hun broer, die kanker heeft, moesten geven. Daarop stak de ene broer de ander neer. Griekse artsen manen tot kalmte, en wijzen er op dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs voor de genezende werking van de bladeren is. 'Maar in dit land vol charlatans, gelooft iedereen wat ze willen geloven,' zegt hartchirurg en oud-minister van Volksgezondheid Dimitris Kremastinos tegen de krant Athens News. |
02.02.20070 likes so he, jij kunt snel typen ![]() kusssssss kip |
02.02.20070 likes heb ik de hele dag over gedaan ,......kip ![]() gr, ![]() |
Advertise here!! |
03.02.20070 likes bedankt Hawk en zuur voor de warme welkomst woorden.
ik voel me meteen thuis door jullie warme woorden ( NOT!) Ik wilde misschien mijn woorden nog herzien en daarnaast mijzelf voorstellen aan jullie hier, maar ik zie daar denk ik maar van af. beetje jammer want ik denk dat dit best een leuke site is met veel potentie. Maar goed als ik al zo'n warm welkom krijg dan pas ik. |
03.02.20070 likes ach ...je moet even aan ons wennen...voyeur.....
Soms vallen we mee...... ![]() |
03.02.20070 likes hoi hoi voyeur ![]() Aangenaam ben wonder, er zijn meer chatters ;) zie je op de chroll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kizz wonder |
03.02.20070 likes wow nieuws van de dag hihihi
kreeg een smsje snuffeltje is 2x van de trap geflikkerd ![]() gr Wonder ![]() |
03.02.20070 likes ik maak ff n tijdreis!!!! wonder 3.2.07- 19.10 ??????? ![]() hier is et nu iets van 10 min voor 18.00!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |