Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

het spoor bijster

Advertise here!!

Citeren04.09.20060 likes
wie is het spoor bijster meld dat ff hier

Een driejarige peuter uit Veendam heeft een boete van 75 euro gekregen voor wildplassen. De peuter was met zijn moeder in het plaatselijke Borgerswold-park toen hij hoge nood kreeg en zijn toevlucht zocht in de bosjes.

Een politieagent kon dat niet waarderen. Tot verbazing van zijn moeder slingerde de agent de peuter op de bon

deze agent is echt het spoor bijster
Citeren04.09.20060 likes
tsja.... als ze geld ruiken.. zijn ze zo daar om een bonnetje te schrijven... staat weer leuk op het bureau bij terugkomst he... weer een bonnetje uitgeschreven
Citeren04.09.20060 likes
Hahahahahaha moet er wel om lachen, welke randdebiel schrijft nou een bon uit aan een 4-jarige???

Zeker een slechte jeugd gehad?

Jaco
Citeren04.09.20060 likes
tja maar mam weet toch dat het niet mag? maar geloof echt niet dat ze een peuter van 3 een bon geven xxx peetje
Citeren04.09.20060 likes
vind het zielig hoor, heeft zo'n agent dan nix anders te doen.

heb mijn zoon al eens tegen een winkelpui laten plassen, er was binnen wel een wc maar dat mocht hij niet gebruiken ze vonden dat ik hem maar een luier om had moeten doen!!

toen heb ik hem mee naar buiten genomen en gezegd jij mag hier plassen ;) ze waren niet blij met me maar ik heb er geen bon voor gekregen lol

groetjes treaxxx

Advertise here!!

Citeren04.09.20060 likes
hahahah treeetje dat vind ik een goeie

Adverteer hier