Citeren23.09.20080 likes
we hoeven toch niet 112 te bellen??
Advertise here!! |
Citeren23.09.20080 likes we hoeven toch niet 112 te bellen?? |
Citeren23.09.20080 likes nou ik denk dat we die wel moeten gaan waarschuwen je weet het maar nooit ![]() |
Citeren23.09.20080 likes whaaaaaaaaaaaaa waarom zijn jullie zo negatief stelletje gekken bij elkaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ow ja Babs,nu nog de gebreide onderbroek en bh dat zou nog wel heel prettig zijn,dan kom ik de winter wel door hahahaha en misschien nog een slee of zoiets |
Citeren23.09.20080 likes en dat kriebelt dan zo lekker bij Bonn die wol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.09.20080 likes Bonderke,heb weer een en ander ingeslagen..... |
Advertise here!! |
Citeren24.09.20080 likes nou kan ze nog kiezen ook welke ze aanwilt hebben ![]() |
Citeren09.09.20090 likes heb een nieuwe bank gekocht, deze kan ik gemakkelijk mee nemen ![]() |
Citeren09.09.20090 likes kan je mooi de postlopers even op laten uitrusten Carin als de vracht te zwaar is ![]() |
Citeren09.09.20090 likes hahahah visser, dat heb ik nog niet meegemaakt dat ik mijn vracht te zwaar vindt, maar die periode komt er wel weer aan.................met kerst.
Maar lekker bankje Carin, heb je die speciaal voor ons gemaakt? IK wens jullie allemaal een fijne avond nog, dikke kus en knuf Babs wow wat superlief van je, ik zal het in de kast leggen totdat de vrieskou er weer is en ik zal het niet koud krijgen met die super warme kleding. Dikke kuss en knuffffff wilma, ik heb niets te kiezen omdat ik alles aantrek whahahahah, dikke kuss en knufffffff |
Citeren17.11.20090 likes dat met dat bankje , dat is niets geworden, ik heb een hot tub laten plaatsen in de achter tuin, en ik moet zeggen het is zalig. |