Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het kletsen.com bankje

Advertise here!!

Citeren23.09.20080 likes
we hoeven toch niet 112 te bellen??
Citeren23.09.20080 likes
nou ik denk dat we die wel moeten gaan waarschuwen je weet het maar nooit
Citeren23.09.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaa waarom zijn jullie zo negatief stelletje gekken bij elkaar Ten eerste overval ik niemand met aanbellen,want dat doe ik niet,ik stop de post in de gleuf Ten tweede kan ik heel goed schaatsen en ten derde die muts van Babs is heel mooi want ik ben ook een muts.Maar ik wil jullie toch wel bedanken voor jullie bezorgheid hahahahah dikke kussss en knuffff voor jullie allemaal.
Ow ja Babs,nu nog de gebreide onderbroek en bh dat zou nog wel heel prettig zijn,dan kom ik de winter wel door hahahaha en misschien nog een slee of zoiets
Citeren23.09.20080 likes
en dat kriebelt dan zo lekker bij Bonn die wolkussssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren24.09.20080 likes
Bonderke,heb weer een en ander ingeslagen.....

Advertise here!!

Citeren24.09.20080 likes
nou kan ze nog kiezen ook welke ze aanwilt hebben
Citeren09.09.20090 likes
heb een nieuwe bank gekocht, deze kan ik gemakkelijk mee nemen
Citeren09.09.20090 likes
kan je mooi de postlopers even op laten uitrusten Carin als de vracht te zwaar is
Citeren09.09.20090 likes
hahahah visser, dat heb ik nog niet meegemaakt dat ik mijn vracht te zwaar vindt, maar die periode komt er wel weer aan.................met kerst.
Maar lekker bankje Carin, heb je die speciaal voor ons gemaakt? IK wens jullie allemaal een fijne avond nog, dikke kus en knuf

Babs wow wat superlief van je, ik zal het in de kast leggen totdat de vrieskou er weer is en ik zal het niet koud krijgen met die super warme kleding. Dikke kuss en knuffffff

wilma, ik heb niets te kiezen omdat ik alles aantrek whahahahah, dikke kuss en knufffffff
Citeren17.11.20090 likes
dat met dat bankje , dat is niets geworden, ik heb een hot tub laten plaatsen in de achter tuin, en ik moet zeggen het is zalig.

Adverteer hier