Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heropening fanclub nilis

Advertise here!!

Citeren12.06.20070 likes
Ja hij is wel gestoord, maar beter dan die Natasia, daar word je helemaal gek van. Volgens mij kan die alleen maar gillen.
Citeren12.06.20070 likes
En alles drieduizendmiljoen keer herhalen. Dat is zo ontzettend vermoeiend, vooral op dat geluidsvolume ja. Sjee, haar medebewoners zullen wel doof zijn als ze de kooi uitkomen.
Citeren12.06.20070 likes
Nog 3 maandjes dan is ze weg. Al zal het me niet verbazen als ze er toch niet uit gaat.
Citeren12.06.20070 likes
Mij ook niet hoor, grote kans dat ze er gewoon inblijft. Het tweede jaar zal wel een stuk saaier worden, aangezien er dan steeds minder bewoners overblijven. Ik vraag me af hoe Tien dat op gaat lossen. Met nog maar drie, twee bewoners over valt er weinig interessante tv te maken, lijkt me.
Citeren12.06.20070 likes
Ja, dan zullen ze denk toch minder gaan uitzenden of zo. Of ze draaien er gewoon een eind aan.

Advertise here!!

Citeren12.06.20070 likes
Hoppa, een 16:00 post! mooi hoor.
Minder uitzendingen zal wel ja. Het is pas afgelopen als er een winnaar is, eerder kunnen ze niet stoppen met uitzenden. Tenminste, dat zal de vaste kijker Tien niet in dank afnemen.
Citeren12.06.20070 likes
Niet eens gezien die tijd, bestaat toeval toch blijkbaar
Ik dacht er wel een manier was dat Tien het programma kon stoppen en dat de bewoners dan de inleg terugkrijgen, maar weet het niet zeker.
Citeren12.06.20070 likes
De kans dat je post om 16:00 is even groot als een post om 15:59. Dus nee, toeval bestaat niet
Het zou best kunnen dat als geen één bewoner het twee jaar uithoudt in die gevangenis, het huis aan niemand wordt gegeven.
Citeren13.06.20070 likes
Ok, je hebt gelijk. De kans is idd even groot.

Ja, er was wel zo'n soort regel, maar dacht dat dat bij een 1 jaar was. Maar ja, zien we tegen die tijd wel weer. Mss komt er wel een slot dat niemand verwacht. Dat iemand het hele huis uitmoordt of dat er een stelletje overblijft dat er gelijk intrekt. Je weet het niet.
Citeren13.06.20070 likes
Ik weet wel dat de bewoners psychisch wat overhouden aan de gouden kooi. Het is echt niet normaal hoe het er daar aan toe gaat. En ik weet ook wel zeker dat het een keer écht uit de hand gaat lopen (voor zover dat nog niet gebeurd is). Er gaan klappen vallen... als iedereen daar geestelijk is gesloopt.

Adverteer hier