|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik vind het lief dat je je zorgen om mij maakt, maar dat is echt niet nodig hoor. En zoveel tijd besteed ik er ook niet aan, want als je bovenaan kijkt, zie je dat ie van 9 mei naar 6 juni gaat. Maar zal proberen om een beetje snel te antwoorden. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dat stel ik zeer op prijs, zeker nu ik de chat niet in kan. Ik voel me toch enigszins alleen en buitengesloten, dat begrijp je wel denk ik
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Bonneke, er is helemaal niks mis met jouw fanclub hoor. Met de fans daarentegen..  Nee hoor, grapje!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ach, krijg gewoon medelijden met je. Niet gaan huilen he, want dan moet ik ook huilen. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Medelijden heb ik niet nodig. En huilen, tsja... er zijn ergere dingen in het leven (al moet ik nu wel even nadenken wat er dan allemaal erger is  ). |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou ja dan niet. En idd er zijn ergere dingen in het leven.......en denken moet je aan paarden over laten, die hebben een veel groter hoofd. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Een groot hoofd wil niet zeggen dat je goed kan denken. Het gaat om de hersens en hoe je die wel of niet gebruikt
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja, zit wat in. Het begint meer op een slowchat-topic te lijken, dan op mijn fanclub. Maar ja, anders voel jij je zo eenzaam, dat is ook niet de bedoeling. En met potentiele fans moet je het gesprek gewoon aan gaan, dus doen we dat maar ook.
Voor de rest van de mensen, jullie kunnen je gewoon aan blijven melden. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Niks mis met een slowchat. Maar uhm.. ik wil even uit de wereld helpen dat ik een potentiële fan ben  Fans (van wie dan ook) zijn eng en obsessief bezig
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dit is slecht voor mijn ego  Zo dit was wel een snelle reactie. |
|