|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten oke ben bij deze ook aangemeld...
bij de nilis fan clubke....  dus nilis nie meer zeuren he...whahaha...
greetzz..kisses..
...~~** mariska **~~...
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zo even een overzichtje van de leden
Mram
Kirsten
Guccigirl
Twinky
Bonneke
Cellina
Luca
Saffie
Kip
Doornroosje
Mama van vijf
Anais71
Tamara (zus van Gucci)
Nanc
Mariska |
Anonymous Undefined 65739 berichten
Hier komkommertje voor snuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke ben ik ook voor nilis  ps dacht dat wij samen een relatiechat zouden open hier op kletsen.com ? hahahahah |
Wow Nilis.. dat zijn er 3  Nouuuuuu als je wat liever nog bent voor Mram dan word ik lid en denk eraan.. elke dag verse komkommer he
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Oh das waar ook, hmm binnenkort maar eens over de opzet hebben dan. Komt wel goed.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey nillis
dan ook maar bij jou al steunend lid of zoiets hahahaha
gr. jeanette
|
yesssssssssss sta boven aan de lijst van leden  ohhhhhhhhhhhhhh ben ik toch weer belangrijk wist niet dat je me zoooo lief vond nilis 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nah,
Ik begrijp er niets meer van toen nilis zei dat ie zijn fanclub weer ging heropenen toen heb ik mu direct aangemeld en ik sta op de vijfde plek hoe kan dat?
Maar Nilis je kan het goed maken,want dat jij verschil maakt is wel duidelijk maar mag ik dan alsjeblieft jouw erelid zijn?
Kuss en knuff Bonn 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik doe niet aan voorkeursbehandelingen en ere-leden, of je moet echt heel lang lid zijn. De volgorde van ledenlijst is willekeurig en een ieder is dus gelijk. Er staan ook geen getallen voor dus niemand hoeft zich achtergesteld te voelen.
Met vriendelijke groet
En nog komkommertje voor Snuf
|
|