Citeren22.03.20060 likes
hoi , is het mogenlijk om in de chatkamer bij de nicknames een teken te plaatsen zodat ik (we) weten of het een jongen of een meisje ( vrouw of man) is ?? thx!
Advertise here!! |
Citeren22.03.20060 likes hoi , is het mogenlijk om in de chatkamer bij de nicknames een teken te plaatsen zodat ik (we) weten of het een jongen of een meisje ( vrouw of man) is ?? thx!
|
Citeren22.03.20060 likes normaal kan je dat in het profiel lezen raceke ...
maar dat is nog niet in werking ....dus nog ff geduld en anders vragen he ihihihih kussss mama
|
Citeren22.03.20060 likes daar ben ik te verlegen voor mama whahahaha thx!!! |
Citeren23.03.20060 likes hoi lieve racing een teken plaatsen in de chat bij je naam dat kan als je vip wordt als je hier meer over wilt weten mag je dat altijd vragen racing daar zijn wij moderators voor je kan ook als je de juiste chatnaam weet dat op zoeken in het forum bij de ledenlijst ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en anders mag je me ook nog een mail sturen dat kan hier via het forum maar dat mag ook naar shirley@kletsen.com groetjes racing
shirley xxx |
Citeren23.03.20060 likes aaaaahhhhhhhhhhhh race verlegen wat lief hahahhaha. nou we bijten niet hoor . en als je te brutaal hoor je het wel..
kusss en liefs mram |
Advertise here!! |
Citeren23.03.20060 likes shir we hebben toch een tijdje ook een mannetje of vrouwtje teken voor je naam gehad?
gr mram |
Citeren23.03.20060 likes hoi mram
dat was de chat hier voor met man/vrouwteken dat is niet bij deze chat groetjes mram xxxx |
Citeren23.03.20060 likes thx all of you!!! als ik twijfel zal ik het wel aan die persoon in kwestie vragen hihi!! als ik durf bibber bibber
|
Citeren24.03.20060 likes wordt lid van de club racing dan krijg je nog meer voordelen voor weinig! (ik blijf een verkoper he)
gr. tim |
Citeren04.07.20060 likes beste mensen ,ik wachtal lang op overschryving om vilid te worden,tot heden nog niets gezien groetjes superster6 marina
|