Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

herkennen.

1

Advertise here!!

Citeren22.03.20060 likes
hoi , is het mogenlijk om in de chatkamer bij de nicknames een teken te plaatsen zodat ik (we) weten of het een jongen of een meisje ( vrouw of man) is ?? thx!
Citeren22.03.20060 likes
normaal kan je dat in het profiel lezen raceke ...
maar dat is nog niet in werking ....dus nog ff geduld en anders vragen he ihihihih

kussss mama
Citeren22.03.20060 likes
daar ben ik te verlegen voor mama whahahaha thx!!!
Citeren23.03.20060 likes
hoi lieve racing een teken plaatsen in de chat bij je naam dat kan als je vip wordt als je hier meer over wilt weten mag je dat altijd vragen racing daar zijn wij moderators voor je kan ook als je de juiste chatnaam weet dat op zoeken in het forum bij de ledenlijst ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en anders mag je me ook nog een mail sturen dat kan hier via het forum maar dat mag ook naar shirley@kletsen.com groetjes racing

shirley xxx
Citeren23.03.20060 likes
aaaaahhhhhhhhhhhh race verlegen wat lief hahahhaha. nou we bijten niet hoor . en als je te brutaal hoor je het wel..

kusss en liefs mram

Advertise here!!

Citeren23.03.20060 likes
shir we hebben toch een tijdje ook een mannetje of vrouwtje teken voor je naam gehad?

gr mram
Citeren23.03.20060 likes
hoi mram

dat was de chat hier voor met man/vrouwteken dat is niet bij deze chat

groetjes mram xxxx
Citeren23.03.20060 likes
thx all of you!!! als ik twijfel zal ik het wel aan die persoon in kwestie vragen hihi!! als ik durf bibber bibber
Citeren24.03.20060 likes
wordt lid van de club racing dan krijg je nog meer voordelen voor weinig! (ik blijf een verkoper he)

gr. tim
Citeren04.07.20060 likes
beste mensen ,ik wachtal lang op overschryving om vilid te worden,tot heden nog niets gezien groetjes superster6 marina

1

Adverteer hier