Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

hello, ik zoek een tof vrouwke (tussen 22-27 ben zelf 24) vo de tijd wa met te delen

Advertise here!!

Citeren21.10.20070 likes
hello, ben ne gast van 24 uit deurne zuid, en ben op zoek naar een vriendinneke, alle ni echt op zoek, we zien wel wat er van komt haja.... lol, liefst eentje die van hip hop houd zoals ik... geeen marina of zoiet he. gewoon een lief tof meisje waar ik me goed bij voel... liefst ook wa een rustige, alle een zotte mag ook zelle. mor ben zelf ni echt het uitgaans type... ben nen chiller... hehe... alle je mag me altijd of me toevoegen op msn...
Citeren21.10.20070 likes
krijg ik er een woordenboek bij ???
Citeren21.10.20070 likes
hehe mramm heb je geen woordenboek in huis dan of is het toch in een andere taal whahaha
Citeren21.10.20070 likes
is da nu pech hemme,ben bieteke te aat ,dus valle der neffes.

Moar kwense u veel chance me het veinden.

moar ge kunt wel heel schone schrijve hoor.
Is te lezen da ge van antwoarpe se .
Citeren21.10.20070 likes
Ik zoek nog een leuke lieve tedere knape charmante gelante passie volle man, maar helaas hebben die meestal al een vriend

Advertise here!!

Citeren21.10.20070 likes
zeg en mensen die geen intresse hebben... just shut up... die belachelijke commentaar hier altijd... niks beters tedoen zeker... lol
Citeren21.10.20070 likes
bollesmallz graag geen emailadressen op het forum dankje
Citeren23.10.20070 likes
waarom geen e mail adress... je moet geen schrik hebben vo men privacy zelle... let the bad people come... i make them go... lol... alle dan ni he

Adverteer hier