Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

heel veel gehuild

Advertise here!!

Citeren09.06.20130 likes
het komt er wel uit,dat wat ik schreef over 10jaar
nu al weer wakker, gisteren zo overstuur geraakt,
ben er nog misselijk van,jee voel me zo ellendig
heb het heel zwaar nu weer huilden achter de p.c
nee gaat nier goed met me.soms heb ik het gevoel dat niemand me gelooft,wat ik schrijf.
ik ben niet de beste schrijfster of bedoel het anders dat het gelezen wordt door andere,dit is de onzeker heid van me,ik laat frank vandaag nog wel iets typen hier op de chat die kan het even beter verwoorden dan ik. liefs yboika die het heel even heel zwaar heeft
Citeren09.06.20130 likes
hoi yboika

wat je heb geschreven begrijp ik wel,je schrijft het me je eigen woorden meid niets mis mee.je shrijft het van e af en da is alleen maar goed ,wens je nogmaals sterkte

dikke kuss thee
Citeren09.06.20130 likes
hoi yb
begrijp je pijn en verdriet en dagen dat je zwaar hebt ja je verwoord alles goed hoor niks mee
kusss en dikke knuffel van mij
je bent een toffe meid
Citeren09.06.20130 likes
Lieve yboika

Ik kan dat soort verdriet niet.
Heb wel op een andere manier verdriet gehad.
Maar wat jij mee heb gemaakt lieverd is heftig en ik snap helemaal dat je daarom verdrietig bent.
Ik hoop dat bij jou dochter haar ogen open gaan en ze ziet wat voor lieve vrouw jij bent.
Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen al is het via kletsen.
Ik vind jou een lieve gezellige dame en hoop dat je het verdriet een plaatsje kan geven.

Dikke knufff Bella
Citeren09.06.20130 likes
Lieve Yboika,

Over dat verdriet kan ik praten maar ik vind persoonlijk dat je goed uit en over gevoelens praten maakt je kwetsbaar Ik heb al een keer getypt bij het andere topic maar wens nogmaals sterkt e en waarom zouden boos zijn je hebt uiting aan je gevoelens gegeven punt.

Met liefs Mfan

Adverteer hier