Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hebben jullie dat al eens gehad?

Advertise here!!

Citeren09.10.20060 likes
ik reed vanmorgen naar huis staat er plots een auto met alarm lichten op de middelste rystrook stil ,kwam er dus aan ryden met een gemiddeld van 130 km per uur moest ik vol in de rem kon gelukkig uit wyken de vluchtstrook op ,auto heel maar ik heb nu pijn van de kont tot aan mijn nek echt ben behoorlijk geschrokken heb nu nog de schrik in de benen
xxx peetje
Citeren09.10.20060 likes
Gelukkig goed afgelopen.
En er zit nogal wat tussen je kont en je nek, das een hoop pijn, sterkte ermee.
Citeren09.10.20060 likes
zo is dat ff schrikken vrouw pfff als je het niet vertrouwd gewoon ff lang ome dokter gaan hoor.
Citeren09.10.20060 likes
kussssss peet,
en wel schrikken hoor pfff, niet te lang mee doorlopen he.
en heeeel jammer dat ik er niet was toen je onverwacht bij me aan de deur stond....gauw is weer koffie leuten he
take care
kusss knuff feye
Citeren10.10.20060 likes
Hey
een goei massage doet wonderen hoor.
Valt nog mee vind ik, wat dacht je van een spookrijder om 11uur 's nachts in de winter zonder lichten.....
Ook meegemaakt op A12 tussen brussel en antwerpen. heb hem niet helemaal kunnen ontwijken...

Iceke

Advertise here!!

Citeren11.10.20060 likes
Goeiemorgnen,

Bij mij reed er 1 met 60 km per uur achter in toen ik stil stond bij
het stoplicht. Van schrik span je al je spieren aan in je lichaam dat heb jij ook gedaan dat moet weer ff rust hebben en dat duurt een paar dagen als het langer duurt dan 3 dagen zeker naar de dokter gaan dan zal je naar de fysio doorgestuurd worden.

En ik weet uit ervaring ook dat je nu heel waakzaam bent op de weg dat het niet weer gaat gebeuren,dat gaat na verloop van tijd ook weer over.

Heel veel sterkte Nanc
Citeren11.10.20060 likes
gaat al weer iets beter ja de spierpijn zal ik nog wel ff houden maar lief jullie reacties doet me echt heel goed dikke kusss allemaal echt super
xxx peetje

Adverteer hier