|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten bij deze wil ik eens vragen : wie zou er een echte Harley (motor) in de keuken willen ? de keuken is dan wel uitgebouwd maar wordt wel dagelijks gebruikt ?
deze vraag stel ik naar aanleiding van een discussie tussen hawk en mij en ben benieuwd naar jullie mening  groeten
toska
|
zet maar neer die motor
|
ja ben der gek kan ik me kastjes niet meer open krijgen |
Anonymous Undefined 65739 berichten Roos ik blijf altijd van je houden , je bent een moordwijf een vrouw van mijn dromen  Marm je hebt dan echt een kleine keuken waar een koe zijn kont niet kan keren  groetjuhs Hawk
|
past net hawk als ik me uier ff opknoop
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn vader heeft een harley maar niet in de keuke :P |
Anonymous Undefined 65739 berichten geen harley....maar een indian zou ik wel neerzetten..
|
Anonymous Undefined 65739 berichten en dan die benzine geur in me keuken. no thanks |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten haha tosca voor zon ding heb ik een hele mooie schuur
dikke kus peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Pfffffffffffff ik mag nog niet eens mijn rolator in de keuken zetten , dan wil ik zwijgen over een harley
|
|