|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi cats  zie t nu pas van harte gefeliciteerd met brain als ik dat wist was ik je vaatwasser komen legen hahaahahha kusssss en kusss voor brain
groetjes shirley |
suusjuh Undefined 1233 berichten Hahhahaaa Cats,ja ik ook een Bryan en ook zò geschreven.
Nog steeds een mooie naam  Wie weet zijn er nog meer mama`s van Bryan`s hier??? Hihihi....
Ik hoop dat jou Bryan genoten heeft van zijn verjaardag,
xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten ha suusjuh, ja zo geschreven vind ik hem nog specialer. Als met de letter i. stond voor mij gelijk vast dat het de griekse Y moest zijn.
Vond Bryan Ferry van Roxy Music een hele mooie vent, vandaar heb ik ook een Bryan! hahahahhahaha. Ga geen naam kiezen van iemand die ik lelijk vind. Mss stom van me, maar thats me.
groetjes van cats. op dit late uur. |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen cats,
gisteren niet meer gelezen, helaas, zat wel goed met je druk druk he?
maar beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd met je zoon.
en, vaatwasser wil ik wel voor je doen, maar de strijk...vraag dat maar nooit hahahahah
gr. jeanette
p.s was feestje leuk? |
K wil niks zeggen maar euuuhhhhhhhhh ik heb ook een Bryan whahahahahahahaha |
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Dat mèèn je niet Snuf???????? Whahhahaha  Wat apart zeg,die naam hoor je hier nl bijna niet,lol!!!
Maar euhhhhh Cats????  Ik vond Bryan Ferry òòk zo`n
mooie vent  Wonder en Snuf vast ook,hahahahahhaaa
xxx Suus |
Euuhhh ik heb die naam niet verzonnen dat heeft mn man gedaan... dan moet hij die bryan ferry zo mooi gevonden hebben whahahahahhaha 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahaha nou hier in de buurt wonen ook wel een aantl bryans hoor haaha!
amar vind dt ook een mooie naam, en cats haha jah ik sal ook nooit en kind een naamen geven van iemand die j niet mag of lelijk vind...
maar ik zal sowiesow een kind niet de naam geven van iemand die je kent... vind ik niet leuk, hebben ze met mij wel gedaan, een vriendin van me moeder heete ook jolanda... zal ik later bij me eigen kids nooit doen want ik denk dat je dan toch aan die ander wordt herinnert bij de naam!
kusss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahah suusjuh, yes dus, snuffeltje heeft ook een Bryan. Leuk!!
Mss zijn er nog wel meer mama's hier met een Bryan... hihi.
Ja kirsten, ik zou hem ook nooit een naam hebben gegeven, van iemand in mijn omgeving. Verwarrend...
groetjes van jullie cats kusssssssssss |
|