Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten
 

hallo allemaal

Advertise here!!

Citeren15.01.20200 likes

ik ben ff niet zoveel hier meer ,mijn dochter ligt in ziekenhuis ,auto heeft haar aangereden ,en heeft haar laten liggen ,is door gereden ,haar linker onderbeen is kapot ,Ze heeft reuma ,1e week gips ,dan operatie met pinnen erin ,dus ben heel verdrietig nu ,ook nog haar been waar ze als 3 jarig kind niet meer kon lopen ..........lieve groet v mij marjo 

marjo kamp
Citeren15.01.20200 likes

https://www.rtvoost.nl/nieuws/324296/Automobilist-in-Kampen-rijdt-fietser-aan-en-gaat-ervandoor

marjo kamp
Citeren16.01.20200 likes

Heel veel  sterkte 

en beterschap voor je dochter hopelijk komt alles goed

Citeren16.01.20200 likes

O, Marjo.....wat vind ik dit naar voor je....wat een trauma voor je dochter ook, zeg! Hoop dat de dader een fikse straf krijgt, want dit is natuurlijk ongehoord!!

Heel veel sterkte, kracht, moed, maar vooral beterschap toe gewenst!! XXXX Mina

Citeren16.01.20200 likes

dank je hestiane ,lieve groet v mij marjo 

marjo kamp

Advertise here!!

Citeren16.01.20200 likes

dank je lieve Mina ,word een lang proces voor haar ,haar onderbeen is gebroken ,links last v gezwollen voeten ,open wond ,gipsen ,nee eraf zoveel pijn had ze ,ze heeft reuma in dat been ,nu vmiddag gips ,en dan over een week operatie ......en ja ben heel verdrietig ,want dat word v haar een lang proces ,slaap bijna niet ......ben boos en verdrietig tegelijk .............autos is gevonden ,de dader nog niet ,ze is w.a verzekerd ,krijgt hulp in huis ,dikke knuffffff Marjo 

marjo kamp
Citeren23.01.20200 likes

hallo marjo  ikwens je heel veel srekte toe in deze moeilijke tijt voor jou en je dochter ik zal voor echt hopen dat alles goed komt en dat de dader gepakt en een vlinke vergoeding aan u moet beten als sraf voor zijn daad en ook een flinke gevangenis sraf moet krijgen en vergoed een rij ont zegging moet krijgen veel strekte voor jou en je dochter  wilma

Citeren23.01.20200 likes

Jeetje Marjo, je kent me niet want ik kom hier nog maar vrij kort, maar ik las je berichtje.

Wat vreselijk om mee te moeten maken, voor je dochter natuurlijk met name, maar ook voor

jou als moeder. Hoe kan zo iemand 'gewoon' zomaar doorrijden...? Ik kan er met mijn 

verstand niet bij.

Ik wens je dochter heel veel beterschap toe en jullie alle sterkte rond deze ellende.

 

Groetjes, my5stars

Citeren23.01.20200 likes

dank je wilma ,morgen gaat ze onder het mes ,knie beschadigd ,en onderbeen gebroken ,ze heb reuma ,in dat been ,met 3 jaar juveniele reuma ,ja de dader is gepakt plus auto ,dus word morgen lange dag v ons ,man ,onze zoon ,om 3 uur ......en dan kijken hoe of wat ze zit al een rolstoel ,6 wk gips ,en ik doe niks anders dan huilen en boos zijn ,maar goed alles komt goed ,blijf positief  ,groetjes en liefs v mi Marjo 

marjo kamp
Citeren23.01.20200 likes

dank je My stars ,voor je bericht ja het is niet anders ,ze had een engeltje op haar schouder ,denk ik maar zo ,dank je lieve groetjes v mij Marjo 

marjo kamp

Adverteer hier