Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hallo.

Advertise here!!

Citeren12.03.20140 likes

graag even dit  ;

' ik heb  een stelling

praat niet over elkaar maar praat met elkaar

vind dat die stelling ook hier eens gebruikt moet gaan worden en denk dat er er dan leukere chats zouden komen met meer respect voor elkaar '

minder vriendjespolitiek

niet oordelen over wat je niet weet of wie je niet kent 

zoals ik ... :)

ik  heb vast een keer wat geks, vreemds heb gezegd maar daar ben ik dan al op terug gekomen ( en je weet een situatie niet van  iemand bv )  Als daar dan hele conclusies aan verbonden worden,   steeds opnieuw mee geconfronteerd wordt,    (direct of indirect),  anderen  erbij betrekken,     en iemand  in een hokje plaatsen  waar die niet thuis hoort gaat wat mij betreft heel erg ver........

(  )

Ik kan wel een ding vertellen over mij; is ik oordeel vrijwel nooit over iemand persoonlijk, ook , zeker niet over iemands persoonlijk verhaal  als je dat neer zou typen..

hoop dan dat een ander dat ook niet bij mij doet.  

Ik kom, kwam soms ook om een verhaaltje te doen..

Verder is het zo dat , als iemand zich negatief beoordeeld voelt, het moeilijk is daar niet op in te gaan en het te negeren (zeker meerderen tegen 1) Een mens wil zich dan graag verdedigen.  Moeilijk om dan '''leuk''' te gaan praten 

zo werkt dat...... :)

Dit wil ik graag kwijt hoop dat iemand er wat van oppikt,

het beste

Citeren13.03.20141 likes

haha ,ik zal er niet teveel over zeggen babbel

het vriendjespolitiek zal wel altyd zo blyven hier

merk het maar al te vaak en heb echt met sommigen helemaal niks

kom daardoor ook meestal na 12 op de chat wanneer ik met maatjes kan dollen zonder toezicht

jaja typ er gauw achteraan ,ook na 12 gelden de chatregels

voordat een ander dat weer doet

groetjes

Citeren13.03.20144 likes

Hoihoi,

Eigenlijk moet ik hier hard om lachen. Praat gerust over mij, daar word ik niet anders van. Sterker nog, voel me vereerd als jullie tijd willen besteden aan mij ;-)

Vriendjes politiek... daar doe ik niet aan. Door mijn levensstijl heb ik amper tijd om te chatten en ken de meeste bezoekers van de site niet eens, dus ook daar voel ik mij niet aangesproken. Beslissingen worden gemaakt aan de hand van wat er in de logs te lezen valt en indien je van mening bent dat een moderator zijn/haar werk niet goed doet, kun je dit melden via info (@kletsen.com). Mensen die zeggen dat ze geen reactie krijgen moeten misschien eens hun spam folder bekijken of daar een bericht is terecht gekomen, want ik weet dat Babsie en Carin de emails lezen en er op reageren!

Wat me wel opvalt is dat indien mensen het niet eens zijn met een beslissing, dit op allerlei manieren met anderen communiceren en dat deze mensen vervolgens een oordeel vellen gebaseerd op dat ene verhaal. Echter, dit wil niet zeggen dat de info die deze mensen verspreiden ook de juiste is. Maar tja, het zijn uiteindelijk je vrienden, dus zullen ze niet liegen tegen je, of de waarheid verdraaien. Of toch? :P

Ook klagen mensen op Kletsen.com over dingen die gebeuren via facebook en skype, maar daarvoor moet je bij facebook of Microsoft zijn. Daar is waar het uiteindelijk gebeurd. Kletsen.com doet al het mogelijke om haar bezoekers te beschermen maar indien mensen zo nodig via andere kanalen contact met elkaar willen, moeten ze daar ook de gevolgen van dragen.

Dan zijn er nog mensen die "gepest" worden. Lees soms emails van mensen die klagen dat mensen geen hoi of doeg tegen hen zeggen. Waar gaat dit over? Natuurlijk is het niet leuk indien je de chat binnenkomt en iedereen negeert je, iets dat op andere sites regelmatig gebeurd, maar daar reageren ze zelfs niet op je klacht.

Kortom, heb je iets te melden doe het dan via de juiste kanalen, zodat er iets mee gedaan kan worden. Negatieve verhalen schrijven kan een ieder, maar voor zover ik kan zien ontbreekt iedere gegronde fundering, waarmee je je eigen verhaal in diskrediet brengt.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre

Citeren04.05.20141 likes

als iemand iets niet tegen je zegt of zo hoeft dat niet meteen persoonlijk te denken dat iemand je niet mag o.i.d. sommigen komen alleen om te chatten met de mensen die ze kennen. en dan als iemand vervelend doet is er altijd nog een NEGEERKNOP. :)

Advertise here!!

Citeren14.07.20140 likes

nee je mag geen namen noemen he wel jammer.

het ging niet over de website zelf denre.

Adverteer hier