Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

gun het anderen ook eens om voor je te mogen zorgen.......................

Advertise here!!

Citeren16.04.20060 likes
Jarenlang deed ik alles alleen.
Ik ging maar door en liet de buitenwereld zien dat ik het allemaal wel alleen kon.
Zodra iemand hulp nodig had, bood ik aan te helpen en voor iedereen had ik een luisterend oor en als erom gevraagd werd, gaf ik raad.
Ik voelde me verantwoord voor het welzijn van iedereen.
Maar ik liet niemand dicht bij me komen.
Ik liet niemand toe in mijn hart en mijn leven.
Ik was stoer en redde het helemaal zelf.

Totdat iemand tegen mij zei: GUN HET ANDEREN OOK EENS OM VOOR JE TE MOGEN ZORGEN.

Toen ging er bij mij een knop om.
Het bleek niet eng te zijn om anderen om hulp te vragen.
Het is eigenlijk wel fijn om eens vertroeteld te worden.
Het was erg wennen en in het begin voelde ik me er erg ongemakkelijk bij.

Maar het heeft me veel moois gebracht.
Verantwoordelijkheden kunnen worden verdeeld, zorg kan worden gegeven en ontvangen.
Het is zo anders dan voorheen.

Dat ene zinnetje heeft mijn leven echt veranderd.
Dank je wel lieve baco.

liefs van Anita
Citeren16.04.20060 likes
erg mooi gesegt lampje, weetje je hebt wel gelijk hoor ik ben ook altijd de gene waar vrienden naar toe komen als se ergens mee sitten en ik help mensen heel erg graag! dat geeft me een goed gevoel, en ik sei ook nooit tegen hun hoe ik mij voelde, want ik had altijd soiets van ik dan dat niet seggen ik moet vroluk en sterk sijn voor hun want ik moet er voor hun sijn en hun helpen! maar dese week heb ik eens verteld aan sommige hoe ik me nu werkeluk voelde en meteen kreeg ik terug wat ik hun altijd heb gegeven! voelt tog wel heel erg fijn, se sijn er voor me, ook nu ik eens niet de vroluke meid ben ! wel blijf ik lekkr hun helpen en hun harten mogen se altijd bij mij blijven lugten, daar haal ik juist de kracht vandaan om voormeself door te blijven vechten!

vind het erg mooi lamje dat jij door 1 sinnetje sow bent gaan nadenken en dat je daardoor nu ook eens jeself lekkr laat verwennen door anderen! toppie hoor meid, enga daar mee door!

dikke kuss kirsten!
Citeren16.04.20060 likes
Dank je wel lieve kirsten. Hoop dat jij ook zo gaat denken. zal je erg goed doen meid.

Liefs,
Anita
Citeren17.04.20060 likes
Fijn voor je Kirsten top
Heerlijk om dit te lezen en ga er voor

Groetjes Ploff Dribbel + Kippy
Citeren17.04.20060 likes
tja ...

Advertise here!!

Citeren17.04.20060 likes
heeii ploff groetjes trug aan dribbel en kippy en jou natuurluk he haha!
mooie tekst shirley

kussie kirsten
Citeren17.04.20060 likes
vind je kirsten , vind dat van jullie mooier en dacht laat het daar maar bij
Citeren17.04.20060 likes
hahaha, jah dat kan owk he shirley hihih
kusss kirsten!

Adverteer hier