|
|
|
hallo iedereen , nog een paar dagen en mijn vakantie is weer voorbij, het is hier enorm heet in rhodos , de koude drankjes lopen zo binnen haaaa , ben hier voor de tweede keer en het bevalt weer prima , heb hier ook paar leuke ollanders ontmoet haaaa
nu ga ik nr mijn bedje toe , want er is niemand op klets haaaa
tot heel binnenkort , kusjes vr iedereen hier , doeiii kiekkk Bollaert Carine |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve kiek,groetjus terug,kuss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten ha die kiek geniet maar maar dat doe je wel heb ik in de gaten ik reis ook paar keer per jaar maar jij reist zeker makkelijk maar gun het je ik weer januari doe er 2 per jaar
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten goed te horen dat de vakantie je goed bevalt...zien je snel weer terug
xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey kiek
fijne vakantie en geniet ervan
gr jeanette
p.s hier regent het, dus ...... |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heb hier vandaag nog geen regen gezien en als je terugkomt kiek hier word het ook beter
visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey kieke,
Gniet van je vakantie en tot binnenkort!
baby44 |
Anonymous Undefined 65739 berichten fijne vakantie kieke, wil lukken dat ik vandaag gyros gekocht heb  breng een stukje zon mee als je wil, ik ben ze kwijt hier, denk dat ze geblust is door de regen 
|
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten hey kikie fijn dat jullie het er naar jullie zin hebben
genieten meid ,ik wens jullie nog een hele leuke vakantie
dikke kussss peetje |
|