Citeren19.06.20090 likes
lieve tornado,
ik wens jou ook een heel fijn weekend toe, dikke kuss en knuffffffffff en welterusten voor zometeen
ik wens jou ook een heel fijn weekend toe, dikke kuss en knuffffffffff en welterusten voor zometeen
Advertise here!! |
Citeren19.06.20090 likes lieve tornado,
ik wens jou ook een heel fijn weekend toe, dikke kuss en knuffffffffff en welterusten voor zometeen |
Citeren22.06.20090 likes wens ieder nog fijne gezellige maandagavond en voor morgen een hele fijne dag |
Citeren22.06.20090 likes slaap lekker allemaal en welterusten........... |
Citeren23.06.20090 likes wens ieder nog leuke gezellige avond met dat mooie weer
kussss handddd tor. |
Citeren23.06.20090 likes lieve tornado,
dank je wel voor je ontzettende lieve mails, doet me goed en thanks voor die prachtige bloemen. Ik wens jou ook nog een hele fijne avond en geniet ook van het mooie weer, welterusten voor zometeen voor alle lieve kletsers hier, dikke kuss en knufffffffff |
Advertise here!! |
Citeren23.06.20090 likes weltrusten ieder en morgen weer gezond op, geniet van t weer morgen kusss handddd knufffff, fijne werkweek nog.
mail je snel bonneke kussss knufff slaap lkkr tot morgen |
Citeren23.06.20090 likes lieve tornado, heb je net nog een laatste mail gestuurd voor vandaag, welterusten en dikke kuss en knuffffffffffffffff |
Citeren25.06.20090 likes wens iedereen nog prettige avond met dit mooie weer en alvast heel fijn weekend
kussss handddd tor. |
Citeren25.06.20090 likes ik wens iedereen nog een fijne avond en voor zometeen welterusten en voor degenen die al weekend hebben alvast een super fijn weekend, dikke kuss en knuffffffffffffffff |
Citeren27.06.20090 likes wens ieder fijn weekend en gezellige avond, met t warme weer
kusss handdd knufff tor. |