Citeren03.12.20080 likes
ik blijf er in geloven bonneke eens is die dag daar kusssssssssss en knuffffffffffffffffff
Advertise here!! |
Citeren03.12.20080 likes ik blijf er in geloven bonneke eens is die dag daar kusssssssssss en knuffffffffffffffffff |
Citeren03.12.20080 likes en hou je daar aan vast meis,maar dat doe je ook dat weet ik,zet hem op,het is je meer dan gegunt,dikke kusss en knufff en welterusten ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20080 likes ja doe ik ook bonneke en wens iedereen een goedeavond
kussssssssssss en knuffffffffffffff |
Citeren04.12.20080 likes heel goed lieve ajax,en ik wens iedereen welterusten toe,dikke kuss en knufffffffffffffffffff |
Citeren04.12.20080 likes Slaap lekker allemaal en morgen weer gezond op ![]() Liefss wilma |
Advertise here!! |
Citeren04.12.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar was je,ik heb je gemist meis,hoe is het met je??????? Jij ook welterusten en ik hoop dat je fijn zal slapen,dikke kusssssssss en knuffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20080 likes waar ik was ? nou was al die tijd gewoon in mn vel hoor ![]() ![]() ![]() Liefsss |
Citeren04.12.20080 likes lieve wilma,
is goed meis,en je weet het je hoeft niet te mailen,maar mag wel als je daar behoefte aan hebt.Maar ik mis je gewoon,maar het gaat hier precies zo,erg druk met werken werken en nog eens werken,zowel ik als manlief.En dan het sinterklaas gebeuren van de kinderen op school en hier thuis.Dan nog een paar weken superdruk ivm kerstdrukte en man is eerste kerstdag jarig en we gaan met vakantie met de kerst,dus ook weinig tijd,maar ik hoop je dit jaar nog een keer te spreken,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffff En anders alvast fijne sinterklaas,kerstdagen en een goede jaarwisseling ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20080 likes wahahaahhahahahahah bonn ![]() jahh jij ook he fijne sinterklaas morgen en fijne kerstdagen en goede jaarwisseling en alvast fijne paasdagen he ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |