Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren03.12.20080 likes
ik blijf er in geloven bonneke eens is die dag daar kusssssssssss en knuffffffffffffffffff
Citeren03.12.20080 likes
en hou je daar aan vast meis,maar dat doe je ook dat weet ik,zet hem op,het is je meer dan gegunt,dikke kusss en knufff en welterusten
Citeren04.12.20080 likes
ja doe ik ook bonneke en wens iedereen een goedeavond

kussssssssssss en knuffffffffffffff
Citeren04.12.20080 likes
heel goed lieve ajax,en ik wens iedereen welterusten toe,dikke kuss en knufffffffffffffffffff
Citeren04.12.20080 likes
Slaap lekker allemaal en morgen weer gezond op

Liefss wilma

Advertise here!!

Citeren04.12.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar was je,ik heb je gemist meis,hoe is het met je??????? Jij ook welterusten en ik hoop dat je fijn zal slapen,dikke kusssssssss en knuffffffffffff
Citeren04.12.20080 likes
waar ik was ? nou was al die tijd gewoon in mn vel hoor alleen beetje druk afgelopen 2 dagen eerst de ochtend op stage geweest en later ook nog meteen door naar school dus erg moe was vandaag en gister dus maar nou nog geen zin om te slapen dus ff forum maar vol kliederen he ...maaruh mail je van weekend nog wel ff

Liefsss
Citeren04.12.20080 likes
lieve wilma,

is goed meis,en je weet het je hoeft niet te mailen,maar mag wel als je daar behoefte aan hebt.Maar ik mis je gewoon,maar het gaat hier precies zo,erg druk met werken werken en nog eens werken,zowel ik als manlief.En dan het sinterklaas gebeuren van de kinderen op school en hier thuis.Dan nog een paar weken superdruk ivm kerstdrukte en man is eerste kerstdag jarig en we gaan met vakantie met de kerst,dus ook weinig tijd,maar ik hoop je dit jaar nog een keer te spreken,dikke kusssssssssss en knufffffffffffffff
En anders alvast fijne sinterklaas,kerstdagen en een goede jaarwisseling
Citeren04.12.20080 likes
wahahaahhahahahahah bonn
jahh jij ook he fijne sinterklaas morgen en fijne kerstdagen en goede jaarwisseling en alvast fijne paasdagen he en ook nog heeel veel plezier met koningendag en vooral in de zomervakantie
Citeren04.12.20080 likes
..................................... je bent echt knettergek jij hahahahahhahahahahahah maar jij ook he,en fijne herfstvakantie en sinterklaas,kerst en goede jaarwisseling voor 2009

Adverteer hier