Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren18.05.20110 likes
freek, dat ben ik zeker een leuke lerares.......
een hele goeiemorgen en een fijne werkdag, kussie en knuffie
Citeren18.05.20110 likes
goeiavond en ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond, ik ga zo lekker op 1 oortje liggen welterusten
Citeren18.05.20110 likes
Jij bent gewoon een leuke lerares.
Op 1 oortje maar, Bonn?
Ik wissel regelmatig van oortje.
Truste.....kussssssss
Citeren19.05.20110 likes
lieve freek, thanks voor compliment, ik hoor het wel vaker inderdaad, dus dan zal dat wel zo zijn he
Ja ik lig maar op 1 oortje, ik ben een hele rustige slaapster, dus als ik eenmaal lig en in slaap val dan slaap ik ook......
Een hele goeiemorgen en ik wens jou en alle anderen een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf
Citeren19.05.20110 likes
goeieavond en ik wens iedereen nog een fijne avond en welterusten, ik ga lekker slapen

Advertise here!!

Citeren19.05.20110 likes
Truste Bonn, Alvast een leuk weekend.......gewenst.
Kussiesssssssss
Citeren19.05.20110 likes
dank je wel freek, jij ook he alvast een fijn weekend, het wordt weer warm
Citeren20.05.20110 likes
Bonnnnnnn goedenmorgen... ga jij ook weer de brievenbussen vullen vandaag? Ik heb errug veel post *baal baal* maar begin gewoon lekker vroeg, des te eerder ben ik klaar

Kusssssssss knufffffffffffff
Citeren20.05.20110 likes
ik wil ook graag myn postbusje goed vol
kom je hem eens vullen ,naatje?
Citeren20.05.20110 likes
koffie als nen je bus niet wil vullen, kom ik hem wel vullen............ Als je dat wilt tenmisten, want blijkbaar ligt je voorkeur toch bij nen

Nen, goeieavond, ja ik heb vandaag gewoon gewerkt, en het was prachtig weer hier, dus vond het heerlijk om te lopen, had ook veel, maar heb het tempo hoog gehouden, en ik had nog een lekker een paar uur voor mezelf voordat ik les ging geven, ik wens je een fijn weekend meis, dikke kus en knuf

Adverteer hier