Citeren09.04.20110 likes
Wil jou heus wel een keertje wakker kussen hoor.

Advertise here!! |
Citeren09.04.20110 likes Wil jou heus wel een keertje wakker kussen hoor. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.04.20110 likes nou lekker is dat dan freek, ga je rammelen met zo`n melkbus waar k ut herrie uitkomt, terwijl je wist dat je me ook anders wakker kon maken............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.04.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.04.20110 likes heel goed freek, en niet vergeten he, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.04.20110 likes Zal het niet vergeten hoor,heb zo mijn maniertjes om je lekker wakker te krijgen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jij ook een fijne zondag gewenst, dikke kuss,knuff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.04.20110 likes ik dacht laat ik eens vroeg zijn door alvast weltrusten te zeggen.
en natuurlijk goedemorgen het is weer maandag de week is weer begonnen. (ik weet het is voorbarig maarjah anders vergeet ik het haha) |
Citeren10.04.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() freek, ik zal het onthouden en je aan je woord houden, dikke kus en knuf en een dikke nachtzoen en welterusten voor zometeen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.04.20110 likes Deal, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor straks, slaap lekker......dikke kuss,knuff... en een dikke nacht zoen. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.04.20110 likes lieve freek, ik lag toen al te pitten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.04.20110 likes uhm ....ik en jou wakker kussen bon ![]() ik rammel wel ff door met die bussen ![]() |