Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren02.03.20110 likes
gelukkig freek, een hele goeiemorgen, lekker geslapen? Ik wens je een fijne werkdag toe, vandaag gaat het zonnetje volop schijnen, dikke kus en knuf
Citeren02.03.20110 likes
Goeiemorge, Bonneke en alle chatters.
Heb weer lekker geslapen,Jij ook?
We gaan weer genieten vandaag van het zonnetje
Wens jou ook een leuke werk dag, dikke kuss,knuff
Citeren02.03.20110 likes
goeiemiddag freek, ik heb niet heel erg goed geslapen, maar heb wel lekker gewerkt, heerlijk met het zonnetje, ik wens je verder nog een fijne dag toe, dikke kus en knuf
Citeren02.03.20110 likes
Owjee, dat is niet zo goed,dat je niet goed heb geslapen, moest je weer te veel aan mij denken...( grapje hoor )
Maar wens jou ook nog een fijne dag .
Hele dikke kuss,,en knuffies.
Citeren02.03.20110 likes
lieve freek,

dat is balen ja, maar ik heb gewoon veel aan mijn hoofd, en ik hoop dat het snel allemaal uit mijn hoofd is.
Ik wens je nog een fijne avond, is het bij jou op het werk rustig gebleven of moest je toch uiteindelijk nog wel werken?
Dikke kus en knuff en groetjes aan Ana en een kus en knuffel

Advertise here!!

Citeren02.03.20110 likes
Hoi Bonn, Ik moest indd nog ff werken.
Truste, slaap lekker. kussies,knuffies.
Citeren02.03.20110 likes
lieve freek,

nou lekker dan geef je jezelf even een dagje vrij moet je toch nog werken. Als ik vrij ben over anderhalf week, gaat mijn mobiel uit en die van mijn man ook maar ik wens je nog een fijne avond, welterusten, dikke kus en knuf
Citeren02.03.20110 likes
Lieve Bonn,
Het is altijd in je voor deel als je iets voor je werkgeefster wilt doen.
Maar kan morge iets langer uit slapen:up
Dikke kuss,knufff.
Citeren02.03.20110 likes
Dus ik kan je over ander half week niet ff bellen Bonn ?
Citeren02.03.20110 likes
nee inderdaad freek, over anderhalf week ben ik niet bereikbaar............. Maar slaap lekker uit morgenochtend, en wat lief van je dat je toch bent gaan werken, vond Ana het ook lief van je?

Adverteer hier