Citeren06.01.20110 likes
Goeiemiddag Bonneke, heb heerlik geslapen, wens jou ook een leuke dag. kussies knuffies.

Advertise here!! |
Citeren06.01.20110 likes Goeiemiddag Bonneke, heb heerlik geslapen, wens jou ook een leuke dag. kussies knuffies. ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes goeiemiddag lieve freek, mijn dag kan niet meer stuk, ben bijna verzopen met al die regen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes De pijn is minder geworden Bonneke, maar voel me nog niet helemaal toppie.
Maar als er zo veel regen is gevallen,kunnen we ook weer bommetjuuuuuuuuuuu. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kussies,knuffies ![]() |
Citeren06.01.20110 likes ow ja bommetju is ook erg lachen en fun.........lets go ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fijn dat je minder pijn hebt, de massage heeft dus toch geholpen, ik zei het toch tegen je ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes Gezellie..... ga je nog iets speciaals kopen? ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.01.20110 likes ach dat plan ik nooit, soms denk ik, ik koop niets en dan kom ik wel met dingen thuis, en soms denk ik koop iets, en dan kom ik met niets thuis, dus is een verassing, en ik weet ook nog niet zeker of ik wel of niet ga, is nog afwachten, ik laat me niet weer kletsnat regenen............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes Ben benieuwd wat het dan gaat worden Bonneke. ![]() ![]() ![]() Neem in ieder geval je paraplu mee. ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes nou ik kan je van de nieuwsgierigheid af helpen, het wordt vanavond niets, mijn twins hebben geen zin, pfff die willen zaterdag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes hahaha bonneke ben je toch droog gebleven vanavond
![]() ![]() ![]() dan maar lekker in het weekend bonneke met je twins ![]() ![]() ![]() fijne avond nog iedereen ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes Fijne avond tor, en mocht ik je niet weer zien hier, prettig weekend. |