Citeren03.12.20100 likes
Bonneke, ik mis je egt wel hoor.

Ben alleen wat druk geweest de laatse dagen.

Slaap lekker voor strakkies. kussies.

Ben alleen wat druk geweest de laatse dagen.

Slaap lekker voor strakkies. kussies.
Advertise here!! |
Citeren03.12.20100 likes Bonneke, ik mis je egt wel hoor. ![]() ![]() Ben alleen wat druk geweest de laatse dagen. ![]() ![]() Slaap lekker voor strakkies. kussies. |
Citeren03.12.20100 likes lieve freek, hap niet zo joh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20100 likes sneeuw sneeuw sneeuw,
freak en bonneke het beste is om vandaag sneeuwballen gevecht te houden hihihi fijn goed weekend ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20100 likes lieve tornado,
had wel wat beters te doen gisteren dan sneeuwballen gevecht te houden ![]() ![]() |
Citeren05.12.20100 likes Heb een fijn en een romantische weekend gehad bonneke. ![]() En wens jou weltrusten,,en morgen weer gezond op. ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.12.20100 likes lieve freek,
wow een romantisch weekend nog wel, vertel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.12.20100 likes Krijg je geen rode oortjes dan,als ik jou dat allemaal ga vertellen bonneke? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Slaap lekker. knuffies kussies ![]() ![]() |
Citeren06.12.20100 likes Goeie nacht,
Vandaag fijne dag geweest, mn zoontje verrast met een leuke Sint dag...ie was weer toppie. Mijn dag kon ook niet meer stuk want ben als vader zo fier als een gieter op mn zoon.. Samen hebben we zen nwe autobaan in elkaar gestoken zodat ie kon ravotten, daarnaast had ik een grote mand voorzien vol met lekkers...zen mondje stond weer niet stil, aahhh kon me wat, is maar één keer Sinterklaas op een jaar toch?. Deze middag frietjes gebakken en hebben we samen gezellig aan tafel gezeten. De avond viel en al vlug moest ik weer afscheid nemen van hem, en dat valt me keer op keer weer erg zwaar... Telkens wnr ie papa moet verlaten gaat dat gepaard met de nodige knuffels..kussen..en ja terwijl ik dit hier zo zit te typen...ook met tranen. 'T valt me telkens niet mee, mn zoon is 6 en lijkt sprekend op me...ook dat blonde koppie, die lach , zen ogen...zelfs zen uitspraken reflecteren op die van mij. Echt een zoon van zn vader. Ie doet binnenkort zen communnie, kijk daar echt wel naar uit, word een echte kerel. Telkens wnr ik mn zoon op bezoek heb is mn dag compleet. Alleen voel ik meer en meer dat IK niet compleet ben... Kwam ik deze avond op chat ...gezellig zoals het altijd is...en nu ik gebruik kan maken van die cam en dergelijke is het nog leuker. Nieuwsgierig zoals men is klikken ze je cam aan en willen ze zien wie dr achter steekt... Leuk op zich...en ik leer op die manier ook een paar gezichten kennen, ik lach me soms ziek met hetgeen ik zie of hetgeen ik lees, kan ik soms een hele tijd gewoon de chat zitten lezen zonder een letter te typen. Amusement verzekerd, alleen zat ik voor de verandering deze late avond te bleiten als een klein kind en heb dan in een rusch mn cam af gezet. Zien mensen dat je een hoedje draagt, dat je lang haar hebt die je vervolgens niet staat maar een traan zag men niet, en ik ben ook niet zo'n openboek als het over gevoelens gaat, ik kan het dagen, weken...zelfs jaren opkroppen. Maar vanavond kreeg ik een andere indruk van iemand waarvan ik het niet verwachte en was er echt van aangedaan. 'twas net alsof die persoon zag dat er iets niet klopte.. Het is erg vaag dat volwassen mensen over je verdiet heen kijken en dat een 16 jarige me pv aanspreekt en me vraagt of er iets is, of ik wil praten... Weet je dat raakt me, dat doet mij iets...een persoon van die leeftijd wist ergens dat ik me niet goed voelde.En terecht, alleen heb ik niet veel los gelaten ook al kon ik dr op vertrouwen. Ik laat hiermee gewoon een voorbeeld zien dat een volwassen mens nog veel kan opsteken van iemand van minderjarige leeftijd. Ik zag het ook ooit anders en zou me ook eerder richten naar een volwassen mens, alleen zien de volwassenen onder ons heus niet alles en moet je ze zelf aanspreken je sorre's uit te leggen, terwijl een meisje van 16 mij aanmoedigde toch te blijven vechten om hetgeen ik ben en om wie ik ben. Dioxon, hiermee wil ik je gewoon even bedanken voor je inzicht en je aanmoediging. Je moet het van de kleine dingen hebben tegenwoordig, kleine lichtpuntjes maken veel goed, of je nu 16 bent of 3O...of 45, het maakt allemaal niet uit. Zo'n mensen draag ik op handen en kan ik respecteren. Ik heb respect voor meerdere mensen op chat, alleen merken ze het niet, weten ze het niet..of mss willen het niet eens weten, maakt mij ook allemaal zoveel niet uit.Maar ik doe het heus wel. Ik kan ook grappen, en opmerkelijke dingen typen, ik lach me ook ziek met dingen die ik te lezen krijg of reactie's op andere zaken...tis alsof ik naar een soap kijk...alleen het lezen van iets is al ammusant en dat maakt me al aan het lachen. Ook al is m lach vaak van glas en is het breekbaar, je moet me al goed kennen om te weten wnr mn lach niet echt is en mocht je me de vraag stellen of ik daadwerkelijk onecht lach...nou, ik zou het toch ontkennen.Gewoon maar om je niet ongerust te maken, ik wil niet dat mensen zich zorgen maken er is al genoeg gedoe in de wereld om zich over te bekommeren. Ik begin meer en meer mensen te mogen, en ik voel me iedere dag een beetje meer thuis op kletsen als belg zijnde zal ik wel altijd de underdog zijn, maar merk geen gedoe over mn afkomst...ook al was dat ooit anders, ik heb leren van me af te bijten en anderen hebben het leren te aanvaarden. zo, dat was zo'n beetje mijn dag ... Ik ga met natte ogen naar bed.....maar ik heb inmiddels ook een lach op de mond. Grtz C. |
Citeren06.12.20100 likes lieve compu, fijn dat je een fijne dag hebt gehad, en ik mag je heel graag, maar dat wist je al, dikke kus en knuf
freek ik en rode oortjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.12.20100 likes Lieve compu..
Het is prachtig geschreven, en ja, ik zag in je ogen dat er wat met je aan de hand was. Ik merkte ook op de scroll, dat het ff niet zo lekker liep. Ik kan dan wel op de scroll gaan vragen wat er aan de hand is, maar zo ben ik niet, ik vraag het liever even privé. En je weet.. als je wat kwijt wilt, ookal vind je het moeilijk, je kan altijd bij me terrecht.. Knuffel van Diox |