Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren06.11.20100 likes
fijn weekend allemaal, ik heb ook weekend, yessssss en welterusten, ik ga mijn bed in
Citeren06.11.20100 likes
goede morgen allen uit blankenberge
Citeren06.11.20100 likes
goeieavond lieve leipe, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je er weer bovenop gaat komen, dikke kus en knuf
Citeren07.11.20100 likes
iedereen nog een fijne avond, ik ga lekker slapen, dus welturusten en een fijne werkweek allemaal, dikke kus en knuf
Citeren07.11.20100 likes
Thnx Bonneke, truste......en maak er ook een leuke,fijne werkweek van.
Dikke kussies,knuffies.

Advertise here!!

Citeren08.11.20100 likes
thanks lieve auto, een hele goeiemorgen bij deze en een fijne dag, dikke kus en knuf
Citeren08.11.20100 likes
Goedenmiddig Bonneke heb je auto een goede raad gegeven omdat hij loopt te zeuren of zeiken om niets ,Auto,Kummie,Ajaxfan,Tornado en de rest die bij kletsen zijn een hele fijne avond gewenst en tot de volgende keer!!

zoennn of handdd voor ieder apart
Citeren08.11.20100 likes
ey wolf, mijn naam staat er niet bij voor de kussen en knuffies.......
Maar inderdaad wolf, ik heb auto goede raad gegeven maar hij is wel heel mak nu, vind ik ook niet leuk..........maar jij ook een fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren08.11.20100 likes
HE HE sorry foutje ken gebeuren toch,

GM Bonneke dubbele dikke zoennnn van de enige echte de WOLF zoennnnnnnnnnnnnnnn wens je ieder geval een hele fijne knuffel avond,
Citeren08.11.20100 likes
ja hoor foutje bedankt......................

wow wolf, nu krijg ik tenminste een dubbele dikke zoen, dus van mij mag het vaker vergeten........... Dikke kus en knuf terug en welterusten en morgen weer gezond op

Adverteer hier