Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren24.07.20100 likes
ja ja die heb ik zeker gevonden........... Wilma fijne avond nog, en geniet ervan, dikke kus en knuf
Citeren24.07.20100 likes
mooi zo bonneke en weet je nog waar die staat ???
hoop het wel voor je dat scheelt je vanavond weer zoeken hehe

duurt hier niet lang meer max een uur nog dan slaap ik al
Citeren25.07.20100 likes
wilma gelukkig wist ik nog waar mijn bed stond dus ik hoefde niet lang te zoeken.............. een hele goeiemorgen trouwens en ik wens je een fijne dag toe, dikke kuss en knuff
Citeren25.07.20100 likes
mooi zo bonneke dat scheelt kan je er straks ook zo in duiken zonder eerst te zoeken hehe

en dankjeee was half 11 allang aan het werk hoor :P had toen al koffie/thee pauze had toen al 3 en half uur gewerkt dus

weltrusten voor straks
Citeren25.07.20100 likes
ow, nou dat is dan harstikke mooi voor je dat je toen al 3 en half uur gewerkt had.................... Ik was toen net mijn nest uit................ Maar daar heb je vakantie voor he, gisterenavond een beetje erg laat geworden............... maar ik wens je een fijne avond en voor jouw zometeen ook welterusten en slaap lekker.

Advertise here!!

Citeren01.08.20100 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond toe, en welterusten voor zometeen..........
Citeren06.08.20100 likes
wens ieder geweldige avond
en een heel lkkr weekend, geniet ervan

kusss handdd
Citeren07.08.20100 likes
fijne avond nog en een heel fijn weekend, dikke kus en knuf
Citeren09.08.20100 likes
ik wens alle nachtbrakers nog een fijne avond toe............. maar ik ga lekker slapen, welterusten en dikke kus en knuf
Citeren14.08.20100 likes
goeiemorgen, iedereen lekker geslapen?? Ik wel maar, maar de nacht was veels te kort....
Fijne dag allemaal....

Adverteer hier