Citeren05.06.20100 likes
ja bonneke goede avond goede zaterdag gehad, nou wens je verder nog heel fijn weekend, en andere chatters vrienden of vriendinnen heel goed weekend nog met t mooie weer kus knuf handdddss tornado
Advertise here!! |
Citeren05.06.20100 likes ja bonneke goede avond goede zaterdag gehad, nou wens je verder nog heel fijn weekend, en andere chatters vrienden of vriendinnen heel goed weekend nog met t mooie weer kus knuf handdddss tornado |
Citeren05.06.20100 likes tornado, ja het was een super zaterdag, ik heb genoten met mijn dochter op de verjaardag, en mijn twins zijn met 3 medailles thuisgekomen, de 1 van een gouden en bronzen medaille, en de ander met een gouden medaille, dus ik ben heel erg trots op ze, jij ook een fijne zondag, dikke kuss en knuf |
Citeren06.06.20100 likes Trusten allemaal... lekker slapen.. niet uit bed vallen, fijne dromen zonder die paarden in de nacht... kusssss knufffff |
Citeren06.06.20100 likes dankje nen ennuh uit bed vallen doe ik wel soms ![]() weltrusten allemaal en morgen gezond weer op |
Citeren06.06.20100 likes fijne avond iedereen, dikke kus en knuf ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.06.20100 likes wens jou ook een fijne avond
kussss en knufff |
Citeren06.06.20100 likes thanks lieve ajax, maar heb ook een beetje een rot avond, dikke kus en knuffff |
Citeren07.06.20100 likes lieve rinus,
dank je wel voor je mailtje, maar ik kan niet zo snel terug mailen omdat ik met spam zit. Maar ik hoop dat je dit nog leest, en ik hoop dat je een beetje zal slapen vanacht en ik duim voor je, hou je haaks en heel heel erg veel sterkte morgen, dikke kus en knuf en welterusten |
Citeren10.06.20100 likes welterusten en slaap lekker, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren11.06.20100 likes als jullie weltrusten en slaap lekker intypen dan typ ik lekker Goedenmorgennnnnnnnn ![]() |