|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou zeg je bent geen kind meer die verantwoording af moet leggen wat denk die visser wel niet zeg hahahahahahahah
Maar leuk joh wat je gaat doen vandaag hahahahahah
Visser ik weet lekker wel wat Wilma gaat doen lekker puh hahahahahha
xxx Bonn xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten nog ff vraagje wilma heb jij die foto van mij in je e-mail ontvangen en zou je zo vriendelijk willen zijn om die op smoelenhoek te zetten want dat lukt me nog steeds niet
kusssssss knuffffffff visser |
neej visser heb niks van je ontvangen
maar als je wilt wil je hem dan nog 1 keer toesturen dan wil zet ik die wel voor je int smoelenboek  enne bonnek je houd je mond he andersblijft het alleen mijn geheimpie |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma nee hoor lieverd ik zeg niets hahahahahahah
Yes ik ben voorbij boer in de lijst van meest actieve chatters hahahah gaat de goeie kant op hahahhaha
xxx Bonn xxx |
oke dan lieverd dan is het goed
en gaaf dat het goed gaat zeg moet oppassen straks haal je mij nog in zeg
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jij mag weten wat wilma gaat doen vandaag bonn maar wilma heeft al wat vor mij gedaan en heb ik er voor bedankt lekker puh |
goedenmorgen lieve mensen  hebben jullie lekker geslapen..? nou ik wel hoor  was er om half 6 al uit  nou de groeten vanuit het nog beetje donkere ferwert  en een fijne dag allemaal
Dikke kusss en knuffff wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Wilma,
Ik wil je bij deze ook een hele goeiemorgen wensen,ik heb redelijk geslapen maar heb vanochtend al weer heel wat voor mijn kiezen gehad pfffffff
Maar je was er lekker vroeg bij zeg hahahahaha en ik wil je bij deze ook een hele fijne dag wensen.
kusss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeden morgen tante Till was ook alweer vroeg buiten ben bij de Lidell geweest waren pc spullen in de aanbieding en dan moet je er vroeg bij zijn
kussssssss knuffffffffffff |
goede morgen iedereen. allemaal weer lekker wakker geworden ??
fijne dag toe gewenst |
|