|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goedemorgen Shir, wonder en topdrop...
zoals jullie zien, ben ik door de hulptroepen op tijd mijn bed uitgegooid!
Zijn jullie ook al wakker, na ons nachtelijk avontuurtje over het forum fietsen???
wens jullie allemaal een fijne dag, (ondanks dat het regent)
have a nice day!!!
xxx cats |
en ik dan cats hoeft mij dag niet mooi te zijn  hahhahah
gr mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten :up  ok zo morgen kletsers  HAVE A NICE KLETS
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ook een goedemorgen cats
ik ben nu net wakker ,ik hoef pas om 1300 uur te beginnen ,dus ik kon wel een nachtelijke fietstocht aan ,eerst zat ik bij wonder achterop ,maar die ging zo snel ,ik viel er af, en ben in het schuurtje maar zelf een fiets gaan halen .
groetjes shirley jij ook een fijne dag vandaag het is weer mooi weer zie ik
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Heeey Cats ook een goedemorgen!!!
ik ben alleen nog niet wakker pfff heb nu stokjes in mijn ogen !
lieve cats kusssssssssssssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten iedereen een fijne dag gewenst, en in het bijzonder shir, wonder en topdrop. Gewoon omdat we vanacht nog met elkaar gefietst hebben door het forum. Het was al laat dus vandaar speciaal voor julie drie.
xxx cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten dankje cats moeten we vaker doen ded me goed en is ook goed voor het forum ;) |
mama van vijf Undefined 1803 berichten haha shir .....
maak me de volgende keer maar wakker, geef me een stomp, lig toch vlak naast he hahahaha  dan fietsen we gezellig samen toch en miss een dropshot ook ? whahahahahah  mama xxxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten goede avond allemaal
zal ik zeker doen vannacht ma op naar de dropshots
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ha cats lees het nu pas,.... ik was wakker ja,... maar was ook weer niet haaaaaaaaaaaaaa
Toppie het lekkerste Droppie |
|