Citeren08.01.20070 likes

Zo vandaag de eerste schooldag van de kids , heerlijk weer t normale ritme weer.

Kinderen zijn er wel aan toe maar mama ook hoor

Allemaal en fijne dag en we spreken elkaar

knuf luca
Advertise here!! |
Citeren08.01.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo vandaag de eerste schooldag van de kids , heerlijk weer t normale ritme weer. ![]() Kinderen zijn er wel aan toe maar mama ook hoor ![]() Allemaal en fijne dag en we spreken elkaar ![]() knuf luca |
Citeren08.01.20070 likes Goedemorgen Luca XXX
Jij ook een fijne, normale, dag en tot snel weer!!! ![]() Jaco XXX |
Citeren08.01.20070 likes Goedenmorgen Luca,
Jij ook al zo blij dat het normale leven met een vast ritme weer begonnen is ![]() Al vond ik het opstaan net niet zo heel erg prettig, het idee dat de kids straks weer op school zitten stemt me weer vrolijk. Hmmm klinkt een beetje hard zo, maar goed ken wel weer wat rust gebruiken hihihi. Groetjes Tess xXx |
Citeren08.01.20070 likes mogguh luca
yeps , er is weer rust in de tent hihihi nee hoor ik heb van die 2 geen last ![]() |
Citeren08.01.20070 likes Hahhaha, ik hang bijna de vlag uit, want ik had de heren zo af en toe, met liefde, achter het behang kunnen plakken!
Zeker de eerste helft van de vakantie, nà oud en nieuw werden ze wat rustiger! Alles weer "gewoon" voor ze, werkt het beste...òòk voor mama ![]() xxx Suus |
Advertise here!! |
Citeren08.01.20070 likes goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!
jaja, ook voor mama weer alles begonnen, en in plaats van 3 kids thuis heb ik er nog 2!!! Kato haar eerste schooldag vandaag!!! En zonder morren ging ze, maar mama met een klein hartje...... ![]() dikke kussss mama xxxxx |
Citeren08.01.20070 likes het gewone leven weer begonnen?? ja officieel wel maar mijn kids kwamen gister bij me ex vandaan en die waren kapot van vermoeidheid. en hebbeb vandaag dan ook gewoon uitgeslapen. xena word altijd om 6.15 wakker en nu dus om 9.30 ![]() mayra is ook thuis heeft tof 8.40 uitgeslapen. maar die moet om 10.30 naar logopedie dus die had ik dan over een klein uurtje weer van school moeten halen dus bij mij gaat morgen de vlag uit ![]() |
Citeren08.01.20070 likes aaaaaaaaah !!
Ik heb mn abnormale leven weer terug. Vannacht kon ik niet eens slapen, 2uur sliep ik nog niet. En om 8uur weer uit bed. Zit nu op school, en heb me noght nu alweer. De groeten.. ![]() Kussssssss Lau.. ![]() |
Citeren08.01.20070 likes goeiemorgen
yeahhhhhh ze mogen weer naar school, maar mama heeft dus slecht geslapen ![]() ![]() gr. jeanette |
Citeren08.01.20070 likes pffffffffffffff ben blij dat mijn kids ook weer naar school zijn ![]() |