Citeren30.06.20060 likes
goeden avond
het was idd wel heel lekker weer vandaag

Advertise here!! |
Citeren30.06.20060 likes goeden avond ![]() ![]() |
Citeren30.06.20060 likes jah seker weten shirley, was toen ik wegging van msn, op school dus.., gelijk met vriendin uit me klas wesen swemmen, noujah heb volgensmij 2 minuten in het water geweest en voor de rest gesond maar ok hahaha, zei nu knalrood, ik heerlijk bruin hahaha!
jij ook nog lekkr in het zonnetje gezeten shirley? kusss kirsten! |
Citeren30.06.20060 likes oohh das wel lekker kirsten ![]() ![]() ![]() groetjes shirley |
Citeren30.06.20060 likes Goed....lalalalala, inmiddels is het dus avond geworden, zoals elke avond hahahahaa en ik ben net terug van een BBQ op mijn werk. Was bere gezellie (De bere lagen op de BBQ, en het was gezellie hahahahaha) en nu ben ik lekker aan het chillen met een zoet en mooi kippevel nummer: "Old and wise" van The Alan Parson's project. En duik zo dadelijk heerlijk vroeg mijn bedje in, want heb een bijzonder leuk weekendje voor de boeg, samen met mijn tederbeminde engel.....
Jonckheere Jaco xxx |
Citeren07.07.20060 likes hey exje van me ben eindelijk weer eens aan het kijken op klets en zag dat je iets geschreven had kusjes van je ex boark ![]() |