Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

girl power!!!!!

Advertise here!!

Citeren18.02.20070 likes
daar liep ik dan vanmiddag in het bos... overal nog 'schade'van de strom van een paar weken trug natuurlijk, overal omgekapte bomen enz..
opeens sag ik een boom die in allemaal stukken was gehakt!
ik dagt oh til ffkes sown stukie op he, noujah dat ing dus niet whahaha!

mar iets verderop lag een kelienere stuk stam en wou die graag meenemen naar huis om hem te droger en vervolgens te beschilderen( roze met engeltjes?!!)

nougoed die kreeg ik wel opgetilt maar na een meter of 20 dagt ik, dat ding is tog wel erg zwaar, maargoed ik wou hem persee meenemen en dagt ik sie wel of ik het tot de auto red! nou na 15 waren we al bij de auto, en ik had hem al die tijd vast geouden dus hij kon mee!!!!

eenmaalk thuis was ik tog wel nieuwsierig hoe swaar die was en sette hem dus op de weegschaal: 8.7 kilo!!!!!

woehoe vond me tog wel beetje sterk hoor als seg ik het self hihihi!

ok als ik dan bdenk dat ik volgende week 3 dagen lang met sown 16 kilo moet sjouwen jah dan is dit niks... maargoed datis op me rug en dus ffkes wat anders he!!!

kusssss kirsten!
Citeren18.02.20070 likes
Zie je wel , je hebt meer in je dan je denkt .

Ook als je emotioneel het effe nietmeer kan denk dan aan dat stuk boom dat je zo graag mee naar huis nam en je erin slaagde het ook te doen .

als je nog eens emotioneel een dip hebt , denk dan aan dat stukje boom , het gaat je helpen , geloof me , je kracht is er enkel de wil nog en dat kan je een beetje met je verbeelding overbruggen .

Dikke knufffff ,

Rakkertje , xxxxxx
Citeren19.02.20070 likes
ik sal eraan denken rakkertje!
ik sal de kracht van de boomstam proberen mee te nemen in alles wat ik doe!

kuss kirsten!

Adverteer hier