29.05.20050 likes
hallo, wie wil er net als ik gezond vermageren
Advertise here!! |
29.05.20050 likes hallo, wie wil er net als ik gezond vermageren |
31.05.20050 likes zou het wel willen maar heb gn karakter om aan sport te doen!
zou er 2 kilo afwillen maar ben te lui!! Hoe ga jij te werk om te vermageren? probeer nu niet te snoepen en veel fruit maar is moeilijk |
05.06.20050 likes hallo in alle eerlijkheid heb ik alles geprobeerd om te vermageren/ ben geen grote eter maar een onregelmatige, maar het lukte niet en naarmate je ouder wordt krijg je automatisch meer problemen / gewrichtspijnen, ademhalingsproblemen, en noem maar op ben tenslotte ook 51 en 160kg zelf verschillende dokters geloofde niet dat ik 160 woog zelf mijn huisdokter omdat allemaal tamelijk verdeeld was en ik niet pappig ben of beter gezegd opgeblazen ben / heb er uiteindelijk lang over nagedacht ben naar een chirurg gestapt met de nodige vragen heb er drie jaar over gedaan en maandag de 29 mei ben ik geopereerd van een gastric bypass donderdag 2 juni mocht ik huiswaarts / had wel in het hospitaal een oedeem oftewel een inwendige bloedstorting die ze hebben opengelegd met drainage dat alles eruit kan vloeien met opvangzakje dat je het zelf kan in het oog houden en onderhouden /heb nog wel wat koorts maar dit blijkt post operatief normaal te zijn / nu moet ik wel een aantal weken vooral vloeistof en gemalen voedsel eten en leren traaaaag eten kauwen tot je kaken er pijn van doen / ik heb tot nu toe nog geen hongergevoel gekend wel zeer droge lippen / het is geen simpele operatie maar ik kan het toch iedereen die ten einde raad is aanraden om het te overwegen |
09.06.20050 likes jeetje wat een stap die je genomen hebt,wens je veel succes |