|
|
|
katharia24 Undefined 6 berichten Hoi ik ben Natasja, 24 jaar en ik ben op zoek naar vriend(in)en
tussen de 20 en 30 jaar, ook als het lukt samen of met zijn alle iets te ondernemen/ uitgaan
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
P.S. ben meestal in het weekend en een enkele keer per week op de chat te vinden.
Groetjes:up: |
Anonymous Undefined 65739 berichten heeee is er hier een party  gezellig effe de polonaise lopen  dan heb je er een vriend bij ben wel in voor een feesje  groetjes, rider
|
katharia24 Undefined 6 berichten grapjas ben anders wel serieus op zoek rider |
Anonymous Undefined 65739 berichten Succes ermee Natasja, ik hoop dat je vele nieuwe vriendjes zult krijgen !!!!!!!
~X~Jaco~X~ |
Anonymous Undefined 65739 berichten jaaaaaaaaaa ik ook voor je natasja  kletsen.com weer |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo natasja, ik ben ook serieus  ben gewoon een beetje losbollig  ben al afgekeurd dus ?  groetjes |
Anonymous Undefined 65739 berichten Veel succes Katharina, ik hoop voor je dat het gaat lukken en anders lekker gezellig in de chat komen kletsen en wie weet komt daar wat uit voort.
groetjes & xxxxsjes
nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hehoi Natasja, nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk, of het ook als vriendschap werkt hangt van de afstand af  . (ben namelijk een student van 25,5 zonder auto). Ik woon zelf in Groningen stad. Dusss woon je ook ergens boven de lijn utrecht,Arnhem, Enschede, dan ben ik wel in voor een filmpje of poolen oid. Meer mensen mee?
Groeten, Ronnie |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Haha ja ter overbrugging naar de volgende officiele
|
|