Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

gezocht oudere vrouwen

Advertise here!!

Citeren27.07.20070 likes
BREAKING NEWS

Nou Oosterhout valt al af voor jong ventje. Zijn verzoek heeft zich als een lopend vuur verspreid met als gevolg dat ons politiekorps alle vrouwen van boven de 30 jaar 24 uur p/dag in de gaten houdt. Bejaardentehuizen kom je hier al helemaal niet meer binnen, dus blijft er maar 1 alternatief over: het nonnenklooster, alhoewel ik net uit betrouwbare bron heb vernomen dat men zich in Vaticaanstad aan het voorbereiden is op een noodplan voor ons klooster. Iemand anders mss nog ideeen voor jong ventje?
Citeren27.07.20070 likes
de bajes heb je ook nog vrouwen die in aanmerking komen zijn er met proef verlof sla je slag

groeten visser
Citeren27.07.20070 likes
Leuk he, grapjes maken over de rug van een ander ...

Stoer hoor
Citeren27.07.20070 likes
zal het niet meer doen sorry maar kwam zo maar in me op heb veel tijd om er over te denken maar laten ze dan niet zo'n vraag stellen

groeten visser
Citeren27.07.20070 likes
Het is bijna onweerstaanbaar om er geen grapjes over te maken. Maar jah, ik ben het helemaal met Visser eens dat zo'n verzoek beter thuis hoort op een datingsite. En dat is kletsen nu eenmaal niet. Dit soort vragen hebben er wel meer op gestaan hier en dan weet je bijna zeker dat er een beetje de draak mee wordt gestoken. Beetje lol Flair, komop! In de chat gaat er soms veel "heter" aan toe.

Advertise here!!

Citeren27.07.20070 likes
Jongens, hebben jullie door dat jongventje al een hele poos niet meer reageerdt, hij is al weg hoor, de boodschap was duidelijk , stelletje mieters
Citeren27.07.20070 likes
Daar gaat t niet om Leo ... Op chatboxen -dus ook op kletsen- zit het vol met [alleenstaande] mensen die op zoek zijn naar een partner , maar als iemand dan een partner zoekt van 30 jaar terwijl hij zelf 24 is, dan is dat blijkbaar ineens een reden om iemand belachelijk te maken?

Sorry, maar dat vind ik geen lol . Maar ga je gang, ik doe niet mee Toedeledokiii
Citeren27.07.20070 likes
oke zal niet meer reageren op zulke onderwerpen maar zijn andere wegen om aan een patner te komen

visser
Citeren27.07.20070 likes
Jammer Flair, geeft niet en ik respecteer je mening hoor. Maar toevallig vinden de meeste het hier wel grappig. Meer is het niet. En ik vind persoonlijk dat kletsen niet het juiste platform is, daar zijn datingsites voor. Maar dat is mijn mening. Je mag hier alles vragen natuurlijk, maar je ziet het resultaat en als het een beetje een kerel is, dan moet hij daar tegen kunnen. Tis maar lol.

Houdoeeeee,

Leo
Citeren27.07.20070 likes
flair maak je niet druk, zijn ergere dingen op de wereld

enne snuf en mram houden jullie hem vast, snuffel ik ff

( btw dames mis jullie op msn )

kussssssssssss kip

Adverteer hier