|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey Shirley, tuurlijk ben ik nog in het bezit van de glazenbol. Heb Muts beloofd hem hier te houden, tot ze hem zelf weer nodig heeft.
Heb er net nog even een kijkje ingedaan... en ik zie dat wij ons heel snel gaan zien.
dikke kussss van catsie. xxx |
Timberland Undefined 2690 berichten nou ik stond laatst voor de deur van een waarzegster, ik klopte aan zegt ze:"Wie is daar?"
mooie boel, ben maar weggegaan
de lach van ons mirjam die mis ik! |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ik ook tim maar ik mag er volgende week van genieten
|
Anonymous Undefined 65739 berichten timmie, niet getreurd, ik zal je een paar keer op je mobiel bellen, je hoeft niet op te nemen, want ik ben het. whahhahahahhahahaha
maar het gaat toch alleen maar om je ringtoontje. whahahahaha
dikke kus cats xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja shirley, en ik verheug me weer op ons weerzien, nog maar een paar nachtjes slapen. pffffffff als ik zo doorga, hoef ik al helemaal niet meer te gaan slapen. (zie tijdstip)
en vanacht komt mijn lief terug van Kreta. zal wel lekker afsteken op zijn bruine huid. Hier regent je de kleur van het lijf. ik wil ook ZON !!!
dikke kus cats xxx |
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten ja het weertje hier is een ramp he ...pffff....een mens zou er moedeloos door worden !!
gelukkig is hier het forum waar je kan doorfietsen en af en toe mensen ziet waarmee je in een froemel ligt
whahwahwhahwhahwhahahaha
kusssss mama xxxxx |
|