Citeren12.06.20100 likes
ach deed geert ff na scheer iedereen over 1 kam en klaar
Advertise here!! |
Citeren12.06.20100 likes ach deed geert ff na scheer iedereen over 1 kam en klaar |
Citeren12.06.20100 likes hij heeft al kiezersbedrog gepleegd door van de aow leeftijd af te wijken en niet nakomen wat die zijn kiezers heeft beloofd dat aow op 65 blijft niet dat het mij raakt want heb er geen last van maar menigeen zal er probleem mee hebben |
Citeren12.06.20100 likes Ik weet niet of dat kiezersbedrog is
Elke partij die in de regering wil zal punten moeten laten vallen en /of aanpassen Dat is helaas ook politiek |
Citeren12.06.20100 likes word wel beschouwd als kiezersbedrog |
Citeren12.06.20100 likes door jou ?
of door wie ? als dat zo is dan doen ALLE partijen daar vrolijk aan mee |
Advertise here!! |
Citeren22.04.20120 likes haha !
9 euro per recept in de apo ! aowèrs aanpakken ! meer werklosen ! minder koopkracht voor nederlanders ! dat wil de cda en vvv ! wilders zegt nu : stop !!!!! milliarden cado voor de grieken ! et eigen volk kan stikken ??? STOPP ! ![]() |
Citeren22.04.20120 likes als de nederlandse staat bv een paar jaar niet die 7 miljard aan ontwikkelingshulp uitgeeft wordt de staatsschuld ook minder.
die wordt nu ieder jaar hoger?? wat je niet hebt, kun je ook niet uitgeven. |
Citeren22.04.20120 likes ik geloof er niet in twee kamer
ze moet daar als op doeken gelijkel gebouw plat doen scheeld op hoop geld |
Citeren23.04.20120 likes ben wel blij dat er opnieuw verkiezingen komen..
komen we mss eindelijk van rutte af .. (hoop ik) kijk eerst naar het nederlandse volk , er is genoeg armoede steeds meer mensen hebben hulp nodig van de voedselbank en daar is een tekort aan goederen maar buitenland gaat voor zelfde met hypotheekrente aftrek .. dat moeteraf .. hoeveel 2 verdieners konden hun huis kopen juist door die aftrek.. nee ... laat nederlanders maar stikken .. zo kabinet hadden we .. hoop dat we nu eens een kabinet krijgen die aan het volk denkt |
Citeren23.04.20120 likes helemaal met je eens twink ![]() |