Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

geen modje meer ..

1

Advertise here!!

Citeren01.07.20080 likes

hoi langs deze weg wil ik iedereen ff vertellen dat ik geen modje meer ben om vragen in de room te vermakkelijken
er is besloten mij van me rechten af te doen omdat ik te weinig tyd heb door de insiminaties steeds om voldoende te kunnen modereren.
vind niet erg dat ik geen moderator meer ben maar de manier hoe het gegaan is vind ik niet leuk van de ene op de andere dag alsof jullie blij zijn van me af te zijn
heb het altyd graag gedaan en deed het met veel plezier was mijn afleiding maar van ene op andere dag zonder dat er me wat verteld was vond ik wel jammer
ik hoop dat ik al me vriendjes en vriendinnetjes nog vaak zal en mag zien maar dan als chatster en met de nodige lol
groetjes twink
Citeren01.07.20080 likes
jammer dat ik je zo,n gevoel heb gegeven twinky , ik heb je van te voren ook een mail gestuurd maar goed ik heb al een aantal x gezegd je heb je prima in gezet blablabla , wel ook jammer dat je in je mail naar mij zegt begrip ervoor te hebben en dat dat dus nu anders is ?

ik denk dat je als lid zijnde meer afleiding heb in de room dan als mod ? als mod ben je verplicht te blijven als lid niet

groetjes shirley xxx we kletsen.com
Citeren01.07.20080 likes
ik heb er ook begrip voor dat is zo maar de manier waarop vond ik niet leuk
zaterdag ochtend lees ik me mail een mail die je me vrydagaaf had gestuurt en gelijk was alles eraf dat vond ik jammer.vooral omdat ik roos al had verteld dat ik weer beschikbaar was en jou een mail wilde sturen maar dat hoefde al niet meer omdat je me al verweiderd had .
en jammer vind ik ook dat ik als geferivieerd lid nu niets kan en zelfde mogelijk heden heb als een gast
groetjes twink
Citeren01.07.20080 likes
hoeof wat je ookbent twink
je bent altijd welkom bij bear en blijft gewoon de twink zo als ik die kan
dikke kus en knuff bear
Citeren01.07.20080 likes
Hey twink,

Jij ook al weg gaan veel oude mods weg wel jammer!
Maar je hebt het altijd goed gedaan hoor en hopelijk kom je weer wat meer nu je weer wat tijd hebt!, maar dan als gewoon lid

Wel jammer dat het zo raar moest gaan voor jou gevoel
Maar ja je hebt het echt goed gedaan en best jammer dat je weg bent als mod.. had al gemerkt dat je er minder was de laatste tijd!

Nou spreek je vast snel weer

Dikke kusss van mij

Advertise here!!

Citeren01.07.20080 likes
jammer twink was altijd heel gezellig
maar jha hoop je nog wel te spreken op de chat maar dan als gewoon lid en hebben we nog de zelfde lol als altijd
voor mij ben en blijf je de zelfde twink hoor ook al ben je geen modje meer

Spreek je snel weer

Dikke kussssssssssssss
Citeren01.07.20080 likes
twink je was een leuke en lieve meid en een leuke moderator zal je missen als moderator...

snap het ook nu met hoe je je voelde met die klote pillen... nu ik ze zelf neem en dan nog maar de halve dosis wordt ik al ja je weet het wel he....

maar vergeet niet mijn deur staat altijd open voor jou dag en nacht als ik er ben en je weet het ik ben er soms wel maar sta verdoken...

zal je missen als moderator maar hoop je nog veel te zien op kletsen...
Citeren01.07.20080 likes
lieverd ik ben en blijf je dinnetje

en weet dat ik er altyd voor je zal zijn

dikke kussssss en veel liefs van mij
Citeren01.07.20080 likes
lieve twinky,

Ik ben en blijf er ook voor je zijn,dat weet je en het doet me pijn om te lezen dat je MOET stoppen blijkbaar.
Ik zeg altijd er zijn meer dingen in het leven dan chatten,en ook voor jou,je hebt voor jezelf gekozen en daardoor kon je minder als modje aanwezig zijn,wat ik heel begrijpelijk vindt.
Maar modje of niet,ik hoop je nog te spreken op kletsen,ik vind je een toppie en dat meen ik ook.
Ben je geslaagt trouwens voor je rijbewijs???
Dikke kussssssssssss en knuffffffffffff en je weet het je mag altijd mailen als je je ei kwijt wilt,hou je haaks lieve Twink
Citeren03.07.20080 likes
hallo lieverd

ik ga je heel erg missen als modje ik vind je nog steeds toppie
lieffie blijf a.u.b. gewoon op kletsen komen want zonder jou word het weer wat saaier
love you very much
en je komt toch nog wel op de uitjes he kan ik je eens lekker knuffelen
xxxxxxxxxxxx joy xxxxxxxxxxxxx

1

Adverteer hier