Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

gebruikaanwijzingen

1

Advertise here!!

Citeren16.11.20060 likes
tis echt waar heb een site gevonden met allemaal gebruiksaanwijzingen. voor de domste dingen

http://www.xs4all.nl/~neilz/Html/gebruiksindexukma in.htm

Deel 47

De punaise

1 - De punaise is een rond voorwerp met een klein staafje er recht op waaraan een scherpe punt zit. En wordt meestal gebruikt om een vel papier vast te zetten.

2 - Om hem te kunnen gebruiken moet u de punt tegen het vel papier zetten en daarna er zachtjes op drukken. Bij dikkere materialen is het beter om wat harder te drukken.

3 - om hem weer te verwijderen moet u uw nagels onder de zijkanten zetten en er uit te trekken.
Citeren16.11.20060 likes

Hahahah ff lachen hoor Mram
Er is een probleempje wat is de gebruiksaanwijzing van die punaise als je geen nagels hebt whahah staat dat er ook bij ???lollllllllllllllllllllllllllll anders weet ik het wel hihihih ;)
4. Indien u geen nagels heeft deze punaise verwijderen met een ander voorwerp bijvoorbeeld een schaar
Groetjes van feestje kusssss
Citeren17.11.20060 likes
1 - Een bierviltje wordt gebruikt om er glazen of kopjes op te zetten en zorgt er voor dat er geen kringen op de tafel komen, die veroorzaakt worden door vocht. We leggen het bierviltje ergens neer, bijvoorbeeld een bar of tafel

2 - Houd het glas, wat u er op wilt zetten, er recht boven en laat het rustig naar beneden gaan

3 - Het glas staat nu op het viltje. U kunt het viltje ook gebruiken om er telefoonnummers of adressen op te schrijven, let wel op dat het viltje niet nat is, dat schrijft wat moeilijker.

nou das kinderspel!proost!
Citeren17.11.20060 likes
hahahh james ober van me doe mij ook maar een koppie chocomel
Citeren17.11.20060 likes
De deurmat

1 - de deurmat is een voorwerp wat meestal bij een deur te vinden is, mocht er geen deur in de buurt zijn, is de kans groot dat u zich in een winkel bevind en u de deurmat in een van de schappen ziet liggen. De deurmat is rechthoekig en heeft de zelfde breedte van ongeveer de deur en om de deurmat te gebruiken moet u op de deurmat gaan staan. U ziet dat de deurmat er niet stuk van gaat ongeacht uw gewicht.

2 - Beweeg nu uw linkerschoen naar voor en naar achter. Herhaal deze beweging nu een keer of 2, 3

3 -Beweeg nu uw rechterschoen naar voor en naar achter. Herhaal ook deze beweging nu een keer of 2, 3. U ziet dat uw schoenen een stuk schoner zijn aan de onderkant. en na dat u uw schoenen heeft geveegd kunt u er gerust van afstappen.

zo!.. nu weet iedereen dat ze hun voeten moeten vegen als ze binnen komen!......

Advertise here!!

Citeren17.11.20060 likes
wahahhahaa mram.. jij krijgt een lekkere kopje warme sjokomelk van mij
Citeren17.11.20060 likes
Het boterhammenzakje

1 - Het boterhammenzakje is voor sommige onder ons een probleem. om hem bruikbaar te maken heb je er ook een paar boterhammen voor nodig

2 - Open het zakje en schuif voorzichtig de boterhammen naar binnen toe. Als dit goed gaat kunt u er ook eens andere dingen instoppen, denk maar eens aan pinda's, koekjes en vogelzaad

3 - draai de opening bij elkaar en wikkel daar het sluitinkje, die meestal met de zakjes mee wordt geleverd er omheen.

zo !
Citeren17.11.20060 likes
Het lezen van een boek

Het lezen van een boek is niet eenvoudig, het lijkt op het lezen van een pagina zoals deze maar dan heb je het in je handen, het voordeel van een boek is dat ie zo is opgestart en zelfs geen stroom verbruikt, maar als het donker wordt niet echt bruikbaar is tenzij er een lamp bij gehouden wordt

2 - begin altijd in de linker bovenhoek van de bladzijde te lezen en aan het eind van de regel naar de linker kant van de regel daar onder, precies zoals u het nou leest.

3 - Nu komt het moeilijkste, de bladzijde omslaan. Nadat u de twee bladzijdes heeft gelezen (de linker en rechter) Pakt u de punt rechtsonder van de rechter bladzijde met duim en wijsvinger vast en leg deze op de linker onderhoek van de linker bladzijde.
U ziet dat er weer een nieuwe tekst staat die u ook weer kan lezen, net zolang dat er geen bladzijdes meer in het boek zitten.

pffffffffffffffffff. ik word hier zo moe van!!!
Citeren17.11.20060 likes
das lief van je james maar heb je ook gebruikaanwijzing van hoe ik een mok gebruik ???
Citeren17.11.20060 likes
zal ff op google kijken of ik wat kan vinden mram

Mok bij het paard
Meer onderwerpen over paarden vind je hier.
Vrijwel alle huidaandoeningen bij het paard kun je hier lezen en zien.

Inleiding
Mok is een verzamelnaam voor verschillende vormen van huidirritaties aan de onderbenen van een paard. De meest bekende is wel die in de kootholte (het gebied net boven de hoef aan de achterzijde van het been).
Mok kan erg hardnekkig zijn en de eigenaar soms tot wanhoop drijven, mede omdat mok bij een aantal paarden telkens weer terugkomt.
Meestal zie je de problemen in de nazomer en in de herfst, maar sommige hebben er het hele jaar door last van. Sommige rassen hebben vaker mok dan andere. Bekend zijn de problemen bij de Friezen en de Tinkers.
Mok is niet besmettelijk voor andere paarden.
Er zijn heel veel therapieën voor mok en dat geeft wel aan hoe divers de oorzaken kunnen zijn. En hoe machteloos je soms staat...

bedoel je dit mram?

1

Adverteer hier