Citeren10.11.20060 likes
gaby ( dochter van its en naoom) is vandaag jarig 18 jaar is ze geworden
van harte met je verjaardag
van harte met je verjaardag

Advertise here!! |
Citeren10.11.20060 likes gaby ( dochter van its en naoom) is vandaag jarig 18 jaar is ze geworden
van harte met je verjaardag ![]() ![]() |
Citeren10.11.20060 likes dank je wel tes ![]() dikke kusssssssssssssssssss |
Citeren10.11.20060 likes ligt dus aan klets ik lig er ook af en ik ben niet tes maar mram ![]() |
Citeren10.11.20060 likes Whaha zelfs hier doet ze het nog omwisselen
Gaby van harte gefeliciteerd met je verjaardag ![]() ![]() Maare snuff en mram jullie ook het zelfde probleem als naomi??? Tess xXx |
Citeren10.11.20060 likes dankjewel allemaal
ik ga er een fijne dag van maken ![]() xx gaby goed weekend |
Advertise here!! |
Citeren10.11.20060 likes Proficiat met je 18e verjaardag Gaby en maak er een fijne dag van ![]() ![]() Yep tess.. hetzelfde probleem als naomie dikke kusssssssssssss |
Citeren10.11.20060 likes Lieve Its en Naomi,
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Gaby,hieperderpiep hoeraaaaaaaaaaaaaaa ![]() ![]() Gaby uiteraard jij zelf ook van harte gefelciteerd en maak er een knallend feest van maar jouw ouders kennende zal dat zeker gaan lukken. Kus en dikke knuffels Bonn ![]() |
Citeren10.11.20060 likes Hoi,
Oh ja ik heb ook hetzelfde probleem als snuffeltje en naomi en nog meer mensen,ik kom ook niet meer op kletsen en op meer dingen niet. Dus sorry dat ik zo maar in 1 keer weg was. Kus Bon |
Citeren10.11.20060 likes Pff lekker zooitje met zo velen die vallen en/of er niet meer op kunnen. ![]() Tis bijna om te ![]() ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren10.11.20060 likes je hebt van mij ook via andere weg al felicitatie mogen ontvangen gaby maar nogmaal van harte en ook je moeder en its van harte
groeten visser |