|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo allemaal van het chatuitje
hierbij vraag ik jullie toestemming om de fotos in het vip forum te plaatsen , ik wacht jullie reactie af
groetjes shirley |
mama van vijf Undefined 1803 berichten shir mijn toestemming heb je hoor whahhahahah  mama xxxx
|
alleen die waar ik eeb beetje knap op sta hahhhshaahha
kan je ze daar vandaan weerop je eigen comp opslaan ?
gr mram |
Waters Undefined 587 berichten De foto's waar ik mijn kleren nog aan heb mag wel. |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey shirley
tuurlijk leuk  gr wonder |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey shir,
Waarom op het vip forum? kan dat niet gewoon op dit forum? er zijn mensen die bv blij zijn ze gratis ergens kunnen chatten en bv niet qua financieen meekonden naar chatuitje (ik niet hoor!!!!!!!) maar toch benieuwd zijn naar wat foto,s en met jullie meegeleefd hebben.
Groetjes,
Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja hoor shirley,...... mag van mij hoor,..... enne nee niet op gewone forum ::tongue niet iedereen,.... onbekenden hoeven mij te zien hahahahahaha
kussssssssss topdrop
dorpsgek van kletsen.com |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi aniet  niet op het gewone forum om die reden dat dan ook gasten het kunnen bekijken en helaas wil niet iedereen dat , kan ik me ook heel goed voorstellen dus daarom in het vipforum en ik kan me heus wel bedenken dat veel mensen weing geld hebben maar 1,50 per maand op jaar basis vind ik niet echt veel
groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey shir,
zeg het niet voor mezelf hoor.
Maar ja, ik moet dan maar vip worden. hihi
groetjes,
Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten en bedenk zo lampje  door vip te worden steun je ook kletsen.com waar door wij de site weer sneller kunnen uitbreiden
groetjes shirley |
|