|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jippie eindelij kna jaren seuren en na 4 weken actie konijn heb ik vandaag de kooi mogen kopen en natuurlij kde konijnen self!
de kooi, waa rik 4 en half uur mee besig was om het bouwpaket in elkaar te schroeven in de regen zon onweer en wind hihi amar het resultaat is top!!
en hier sijn me konijnen self:
luca is de wit met bruine en angel de bruinen met hangoortjes! zijn beide trouwens dwergknijntjes en super lief, luca heel nieuwsgierig en angel iets afwachtender nog!
zal ze morgen in de ren zetten om betere foto's te maken vond het nu beetje te veel voor se worden om se op schoot te nemen en nieuwe kooi von i kal genoeg indrukken voor se!
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey kirsten,
Wat leuk joh en geniet van ze.
Ik mis je en wens je heel veel sterkte met de strijd die je levert.
In gedachten ben je bij me,kuss en dikke knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey kirst,
leuk man mooie kooi en de konijntjes al helemaal. zie je er komt weer een klein lkichtpuntje van vrolijkheid zo he en blij die kant op gaan en je weet het ik en alleen hier wensen je heel veel sterkte in je strijd en het komt echt wel goed geloof me als je maar in jezelf gelooft en dat je gelukkig wil worden dat is heel belangrijk en je zal zien dat het je uiteindelijk gaat lukken namelijk
kuss Tomcat502 knuffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Kirsten  Grapig luca en angel gezellig stel zo samen , en zag de poes ook op de foto, die vindt het ook spannend  kussss wonder |
Anonymous Undefined 65739 berichten best mogenlijk dat je hier van opknapt kirsten afleiding zal voor jou helemaal goed zijn
groeten kussss viser |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey meis..
wat zijn ze leuk  ...( mooi honk)
meis DIKKE kus en knuffie.. |
dodo_de_dodo Undefined 157 berichten veel plezier met je 2 nieuwe rampestampers :P |
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten meid veel plezier met de beestjes  ook leuke namen vooral luca is erg leuk  (hmmmmmmm ken ik die naam toch van?)
dikke kussss peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wat een grappige beestjes Kirsten  En ik vind het knap van je dat je het hok helemaal in je uppie hebt opgezet!!!  Heel veel plezier ermee Kirsten, en niet teveel vertroetelen he? hihihihi
XXX Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten dankjullie wel allemaal, hmm het is heerlij ker nog meer beesten bij te hebben, voordat i kse sogtens allemaal heb geknuffelt ben i kal un uur verder hihi!
luca en angel sin nu helemaal niet meer bang en laten ich vrijwillig uit uh nkooi halen!
ze zijn er mee ruit dan in en hebben oo kl ruim 2 uur in de ren gezeten vandaag, ff foto's daarvan!
angel:
luca:
oh hij wil niet...
dan maar ff saampjes:
sijn egt 2 heerlijke beesten erbij, ze zorgen zeker voor een stuk afleiding en kan lekkr met ze knuffelen zonder dat ze wat terug zullen doen!
dikke kusss kirsten |
|