|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey lieve kletsers
denre is weer goed bezig geweest  de upload van de fotos is vergroot waar door de kans er in zit dat je de foto niet hoef te verkleinen ik in ieder geval niet meer  lieve groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Timberland Undefined 2690 berichten Kan daar misschien de tekst worden opgenomen in de Help-file met de maximale grootte van een foto?
gr. Tim |
Anonymous Undefined 65739 berichten tim de groote van foto is van 45kb naar 100kb  groetjes |
Administrator 550 berichten HoiHoi,
De help file is aangepast althans het gedeelte over achtergrond plaatjes in je eigen aangemaakte kamer.
Er staat niets over de groote van up te loaden foto's, eentje voor de lijst  Groeten en we kletsen.com,
Denre |
|
Timberland Undefined 2690 berichten Thx Denre,
Staat in ieder geval wel wat tekst bij als iemand zijn of haar foto wil uploaden (max 50 kb) zo dat komt wel goed.
cya,
Tim |
Administrator 550 berichten He Tim,
Bedankt voor dat, ook aangepast  Groeten en we kletsen.com,
Denr |
Timberland Undefined 2690 berichten Hoe moeten we jou naam eigenlijk uitspreken .. op zun coknies of op zijn frans? (daehnre)? |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dank je wel, Denre, nu kan ik nog meer bizarre plaatjes in mijn profiel plaatsen hahahaha
En Tim, volgens mij is Denre een afkorting van een voor-en een achternaam, zoals bv. DENnis REkers of zoiets. Maar in my humble opinion spreek je het uit als Dennreeej.
Gegroet Jaco |
Timberland Undefined 2690 berichten dadde bedankt zijt da witte wel hee kul! |
|